Greenrider
Ny medlem
Är en relativt nyinfyttad umeåbo som funderar över en sak. Har sedan nåt år tillbaka sålt min streetfighter å börjat åka motard istället...och tycker det är SKIT SKOJ!! Nu har ja blivit sugen på att pröva på å köra lite bana me min motard..å då tänkte ja,att i Umeå (en av norrlands största städer) så måste det väl finnas en bana/åkare man kan ansluta sig till. Men fanns det de...NEJ! Efter att ha mailat och frågat runt lite så verkar det som att det finns för få intresserade för banåkning....va vet ja,kanske är intresset för motardåkande är litet här i stan....eller finns intresset,men det är ingen som riktigt vill ta tag i det?? jag vet inte...kanske är jag ute å cyklar me min åsikt. Vad tycker ni...är det fler än jag som håller med...eller inte håller med??
vet att det kördes på Bussjö för något/några(?) år sedan..varför körs det inte där längre?? M
Jaja,nu ha jag "luftat" mina funderigar lite...min tanke är inte att va gnällig på nåt vis,utan vill bara höra lite om vad ni andra tycker å tänker. Och som sagt,jag kan ha fel...hur som helst så hoppas jag på lite svar/inlägg/åsikter.
Hade gott alla!
vet att det kördes på Bussjö för något/några(?) år sedan..varför körs det inte där längre?? M
Jaja,nu ha jag "luftat" mina funderigar lite...min tanke är inte att va gnällig på nåt vis,utan vill bara höra lite om vad ni andra tycker å tänker. Och som sagt,jag kan ha fel...hur som helst så hoppas jag på lite svar/inlägg/åsikter.
Hade gott alla!