Vart är alla sporthojar?!

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oldschoolgixxer
Var ute en liten sväng nu efter jobbet och såg totalt 5 bikers... bara custom/touring! Är det numera lag att sporthojar kommer fram på kvällen och åker in på tidiga morgonen eller vad?
fast deklart att alla kanske inte slutar ett på fredagar! :tummenupp

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Lilla jag har varit ute och brummat lite idag! :)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Corbalin skrev:
Var det du jag såg vid rödljuset upp mot Biskopsgården?
fast jag tror nog det var en Honda faktiskt

Nix. Har visserligen varit ute på Hisingen men inte i dom krokarna, Stora Holm, Backa och in till Stan

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oldschoolgixxer
joo too!

det vore kanon!
for och irrade omkring på "andra sidan" idag!
där vid den stora hamnen med Silja Line tror jag det var
(gick så fort förbi)

Micke-78

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Honda CB500X-19
Jag har sett några idag på förmiddagen när jag cruisade med bilen på jobbet...

* en svart R1
* nån rödvitblånågonting honda CBR
* en röd/svart/vit R6 eller R1
* plus några till

:hej

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Jag har varit ute och kört några mil idag :tummenupp .

Måste ju träna upp mig om jag skall våga åka med de stora killarna som träffas på götaplatsen :( .

Jag kör ju som en fegis :gråta :gråta :gråta .

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
Självklart är det mycket mindre sporthojar i GBG nu, jag har ju varit bortrest :D . Men vänta till det fina vädret kommer så är jag ute och glider varje dag :tummenupp

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Dez skrev:
Självklart är det mycket mindre sporthojar i GBG nu, jag har ju varit bortrest :D . Men vänta till det fina vädret kommer så är jag ute och glider varje dag :tummenupp

Varför ser jag aldrig dig och din skönhet :( . Snälla kan du inte komma och "burna" lite utanför mig :crash .

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Här är två sporthojar med tillhörande förare som är ute och nattsuddar i Borås, i alla fall. Kändispoäng till de som kan säga vems hus det är, samt vilka de båda männen på bilden är:

Bifogat

• nattsuddare.jpg
    nattsuddare.jpg
    68.4 KB · Visningar: 455

Marcus

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 2020
Macho Woman skrev:
3 kändispoäng till dig! Du kan ta ut dem genom att ringa till Se&Hörs talsvar och få reda på var Carola befinner sig just nu. Helt gratis!

Coolt att jag tog full pott med tanke på att jag inte träffat varken Goofy, McB eller ditt hus i verkliga livet. Får nog dra ner lite på datoranvändandet och gå ut och upptäcka världen...

//edit: För att återknyta till trådens egentliga innehåll; Corbalin och ni andra, ta er till Götaplatsen om ni vill träffa sporthojsåkare!

Last edited:

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Corbalin skrev:
Var ute en liten sväng nu efter jobbet och såg totalt 5 bikers... bara custom/touring! Är det numera lag att sporthojar kommer fram på kvällen och åker in på tidiga morgonen eller vad?
fast deklart att alla kanske inte slutar ett på fredagar! :tummenupp

Jag är i Enköping, annars hade jag susat omkring på vägarna runt Göteborg... :hej

Jag brukar vara ledig på fredagar... :tummenupp

Edit: Jag såg också att det var McB till höger... :fakta

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Re: Re: Vart är alla sporthojar?!

Thundercat skrev:
Jag är i Enköping, annars hade jag susat omkring på vägarna runt Göteborg... :hej

Jag brukar vara ledig på fredagar... :tummenupp

Edit: Jag såg också att det var McB till höger... :fakta

Om några dagar susar jag runt i Göteborg jag med :tummenupp
Jag hörde av någon dock ej på forumet att ni var över 40 hoj åkare senaste helgen, stämmer det? Jäävla massa folk annars, börjar likna dom som träffas vid Ullevi och åker snigelfart till nåt fik i skogen nånstans. Fast det stämmer in på mig då jag brukar ligga bland dom sista, en riktig kloss mao :D

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Samma i Halmstad....inte en sporthoj så långt ögat kan nå...okej några men inte många, kan det bero på försäkringarna ?? :confused:

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Re: Re: Re: Vart är alla sporthojar?!

chrille-r1000 skrev:
Om några dagar susar jag runt i Göteborg jag med :tummenupp
Jag hörde av någon dock ej på forumet att ni var över 40 hoj åkare senaste helgen, stämmer det? Jäävla massa folk annars, börjar likna dom som träffas vid Ullevi och åker snigelfart till nåt fik i skogen nånstans. Fast det stämmer in på mig då jag brukar ligga bland dom sista, en riktig kloss mao :D

Premiärhelgen var det ca 40 hojar på götaplatsen, fast då åkte inte alla med på körningen sen... I måndags var det 25 hojar som var med å körde... :tummenupp

jag kan lova dig att om du vill köra fort så är det inga problem... annars är du välkommen att ligga längst bak i ledet med mig... :squid

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
Sergeant skrev:
Varför ser jag aldrig dig och din skönhet :( . Snälla kan du inte komma och "burna" lite utanför mig :crash .

Nää, jag är för snål för att burna :rolleyes: men jag kan komma och brumma när jag fått på slip-on:et :squid

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...