Vart annonserar man gratis!

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Tjenare!

Tänkte sälja av mig en gammal bärbar dator (PII:a), en stationär dator (PIII:a), en DVD brännare och lite annat dataskräp (UPS osv.). Det är ju inga rätt billiga grejjer så jag skulle vilja annonsera gratis. Vilka ställen är bäst för att annonsera dataprylar på och jag vill INTE betala för typ blocket annons.

- Johan

mr_rockster skrev:
Tjenare!

Tänkte sälja av mig en gammal bärbar dator (PII:a), en stationär dator (PIII:a), en DVD brännare och lite annat dataskräp (UPS osv.). Det är ju inga rätt billiga grejjer så jag skulle vilja annonsera gratis. Vilka ställen är bäst för att annonsera dataprylar på och jag vill INTE betala för typ blocket annons.

- Johan

Knepigt resonemang, det är INTE några billiga grejer och därför vill du annonsera gratis? Det brukar vara tvärtom, om man har billiga grejor så vill man ju inte lägga ut en massa på annonskostnad? Lägg ut på tradera.com då bland alla trädgårdstomtar och oljelampor om du tycker det svider så med hela 20 kr för att sälja massa dataprylar. :tungan

Snåljävel, 20:- kan du väl pröjsa för skiten?

Om inte; sno nåns telefon och låt nån annan betala.

Det ÄR billiga prylar menar jag, dessutom så HAR jag ingen hemtelefon så det kan bli lurigt att pröjsa för blocket...

mr_rockster skrev:
Det ÄR billiga prylar menar jag, dessutom så HAR jag ingen hemtelefon så det kan bli lurigt att pröjsa för blocket...

Det har inte jag heller, betalar med mobiltelefon! :tummenupp

Ok, hur billigt är det då? Man kanske är sugen?

mr_rockster skrev:
Tjenare!

- Johan

Om jag har fattat saken rätt så har du ju just annonserat helt gratis på sporthoj.com's forum...?

mr_rockster skrev:
Tjenare!

- Johan

Usch vad det är tråkigt med snåla människor. SUCK! :dummer

mr_rockster skrev:
DVD brännare och lite annat dataskräp

- Johan

Vad vill du ha för brännaren, och vad vill du ha för det övriga skräpet?

Vad innehåller det övriga skräpet, förresten? :va

mr_rockster skrev:

betala med mobilen är inga problem det gör jag jämt.
Bättre respons kan man knappast få. Finns ju så jävla mycket folk som kollar in blocket. Annars finns väl gula tidningen eller blåbörsen och allt vad det heter.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back