vart får man tag på trimsystem till dt125??

joel_dt125

The king of Dt
Gick med
16 May 2005
Hoj
Dt125r
hejsan j har en dt 125 och vill trimma den men inte förändra orginaldelarna bara byta ut system och kanske sätta på ett sportluftfilter.. vart kan man få tag på bra och billiga dt 125r system??

Tobbe_88

ram,silver metallic.kåpor,svart metallic
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Yamaha DT125R-89
Dep Pipes

tja...ja har "Dep Pipes" (www.deppipes.com) på min DT125R-89...helsystem kostar typ 3000 me frakt o allt...går att beställa från Jörgen Nilsson Racing...www.jnr.se jag ringde o beställde på deras nummer som finns på hemsidan...om du vill veta mer så kan du alltid fråga....har bilder om du vill se hur de ser ut när de sitter på hojjen...har oxå korta filmer i fall du vill höra ljudet...effekten är dock inte så stor inte för mej iaf..men de kan bero på fel munstycke eller att mina kolvringar är slitna...har du msn så vore de ju bra...mvh/Tobbe

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Kawasaki Z1000
Jag med

Tobbe_88 skrev:
tja...ja har "Dep Pipes" (www.deppipes.com) på min DT125R-89...helsystem kostar typ 3000 me frakt o allt...går att beställa från Jörgen Nilsson Racing...www.jnr.se jag ringde o beställde på deras nummer som finns på hemsidan...om du vill veta mer så kan du alltid fråga....har bilder om du vill se hur de ser ut när de sitter på hojjen...har oxå korta filmer i fall du vill höra ljudet...effekten är dock inte så stor inte för mej iaf..men de kan bero på fel munstycke eller att mina kolvringar är slitna...har du msn så vore de ju bra...mvh/Tobbe

Beställde ett från www.jnr.se för 9 veckor sen, det är rätt ordentligt försenat.
Det kommer kosta 2900:- med krök o ljuddämpare, skicka bilder till mig med är du snäll....så jag kan drömma medans jag väntar...

joel_dt125

The king of Dt
Gick med
16 May 2005
Hoj
Dt125r
Tobbe_88 skrev:

aa ok tackar så mkt min msn är forbannad_1@hotmail.com

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...