joel_dt125
The king of Dt
hejsan j har en dt 125 och vill trimma den men inte förändra orginaldelarna bara byta ut system och kanske sätta på ett sportluftfilter.. vart kan man få tag på bra och billiga dt 125r system??
Tobbe_88 skrev:tja...ja har "Dep Pipes" (www.deppipes.com) på min DT125R-89...helsystem kostar typ 3000 me frakt o allt...går att beställa från Jörgen Nilsson Racing...www.jnr.se jag ringde o beställde på deras nummer som finns på hemsidan...om du vill veta mer så kan du alltid fråga....har bilder om du vill se hur de ser ut när de sitter på hojjen...har oxå korta filmer i fall du vill höra ljudet...effekten är dock inte så stor inte för mej iaf..men de kan bero på fel munstycke eller att mina kolvringar är slitna...har du msn så vore de ju bra...mvh/Tobbe
Tobbe_88 skrev:tja...ja har "Dep Pipes" (www.deppipes.com) på min DT125R-89...helsystem kostar typ 3000 me frakt o allt...går att beställa från Jörgen Nilsson Racing...www.jnr.se jag ringde o beställde på deras nummer som finns på hemsidan...om du vill veta mer så kan du alltid fråga....har bilder om du vill se hur de ser ut när de sitter på hojjen...har oxå korta filmer i fall du vill höra ljudet...effekten är dock inte så stor inte för mej iaf..men de kan bero på fel munstycke eller att mina kolvringar är slitna...har du msn så vore de ju bra...mvh/Tobbe
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |