tackar för tipsenKnorten skrev:
zx6rman skrev:tackar för tipsen
Nu till nästa fråga, hur får man på dom, e de svårt???
zx6rman skrev:Vet någon vart man kan få tag på dessa handtag till min kawa, helst i sverige eller inom eu
Nej. det e gay å heta Zeb_Macahan och bo i JönsköpingZeb_Macahan skrev:Det är gay med färgmatchade handtag!
//jaG
zx6rman skrev:Nej. det e gay å heta Zeb_Macahan och bo i Jönsköping
zx6rman skrev:tackar för tipsen
Nu till nästa fråga, hur får man på dom, e de svårt???
Score skrev:Bara spotta i dom och vrid runt saliven med fingret. Sen är det bara att trycka på. Ungefär som att ha sex med en trång tjej...
Så gör alltid jag iaf...
// Score
Alex.J skrev:Jag har 2 sett jag gör det på. Hårspray på pinnen kräng på vänta ca 5 min. Eller tryckluft.
Tror att det bara står zx på handtagen så jag får nog skriva dit 6r också för säkerhets skullMattias skrev:Handtag för senila. Om nån frågar vad det är för hoj, och man inte minns riktigt, kan man bara lyfta på handen och läsa. Fan, vad praktiskt.
Har bara sex med slappa tjejer, men ska testa en trång nu så kanske jag lär mig nått.Score skrev:Bara spotta i dom och vrid runt saliven med fingret. Sen är det bara att trycka på. Ungefär som att ha sex med en trång tjej...
Så gör alltid jag iaf...
// Score
zx6rman skrev:Har bara sex med slappa tjejer, men ska testa en trång nu så kanske jag lär mig nått.
Det blir perfekt det, för sommarens aktiviteter på nya kändiskrogen gaybar.Mattias skrev:Vad gäller att få tag i en trång tjej, så minskar chanserna om du har såna där gay-handtag. En trång kille kan du nog fixa, dock.
zx6rman skrev:Det blir perfekt det, för sommarens aktiviteter på nya kändiskrogen gaybar.
Där kan man åka in med hojen till baren å beställa en öl eller bög...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|