Vart hitta BNC (hona) -> RCA (hona) adapter ?

s9d8as0vjk

Guest
Har panik att hitta en sån jäkla adapter ... någon som har tips på var jag kan hitta det ? Har (k)ollat El-Giganten, OnOff, Expert, Siba, Elfa, ClasOhlson, Mycom verkar ha hane -> hona endast ... skulle även funka med lösa delar så man kan fixa en egen kabel.

Tips på butik i Stockholm som har pryttlarna ?

The Pilot

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1
Elfa HAR (har handlat där)
Kjell och company HAR (har handlat där)

Mr B skrev:
Har panik att hitta en sån jäkla adapter ... någon som har tips på var jag kan hitta det ? Har (k)ollat El-Giganten, OnOff, Expert, Siba, Elfa, ClasOhlson, Mycom verkar ha hane -> hona endast ... skulle även funka med lösa delar så man kan fixa en egen kabel.

Tips på butik i Stockholm som har pryttlarna ?

s9d8as0vjk

Guest
The Pilot & ®1100, jag kollade på Elfas hemsida men den fanns inte där. Kan testa att ringa dom. :)

s9d8as0vjk

Guest
The Pilot, den är nästan rätt ... var ute efter Hona till Hona iofs och den verkar inte Elfa ha tyvärr.

s9d8as0vjk

Guest
The Pilot, hmm ... ja den skulle säkert funka men då är det ju 50 Ohms motstånd i den ... kan väl inte vara bra ? Ska alltså koppla in en pennkamera i videokameran.

s9d8as0vjk

Guest
Alex, kanon ! Din kombo ska fungera ... men tyvärr hann jag inte dit idag men får försöka en annan dag. Verkar vara ett av få ställen som har prylarna. :)

Alex R1100S

Numer bosatt i Norr
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR-06 & CB500 -77
Mr B skrev:
Alex, kanon ! Din kombo ska fungera ... men tyvärr hann jag inte dit idag men får försöka en annan dag. Verkar vara ett av få ställen som har prylarna. :)

Härligt... då har jag gjort nån nytta på jobbet idag iaf...

Går att ordna så du kan hämta det i Veddesta (Järfälla) oxå om det är närmare för dig...
Hör av dig i så fall så fixar jag det...

s9d8as0vjk

Guest
Bor i Tumba så Solna är närmare men tack ändå. Hoppas slinka förbi i nästa vecka. :)

s9d8as0vjk

Guest
Nalken, dom har inga ... iallafall inte i vare sig katalogen eller i butiken i Alby

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy