Vart Köpa Fuggar Delar

byxan1186cc

vrålåkare
Gick med
13 Jan 2005
Hoj
suzuki gsxr 1186cc
Tänkte rusta på mina MIKUNI rs 36 or, tänkte byta nålventiler mm
vart köper man delar bäst, och billigast??? :banana

Wibbe

Tidsoptimist!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 1100 '91 från början..., S.P.S.B. 1200 turbo '89-'95, FYM 107, GSX-R 1100 '91 orginal, visstja en Sachs Compact oxo!
Går att köpa från Motospeed, inte så farligt dyra! 4 st till RS motsvarar inte ens 1 st (inkl o-ring) till orginal CV40'or....

Unoks

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2005
Hoj
Yamaha DT125R
Någon som vet hur man beställer från mikuni-topham.de/ , är i desperat behov av en del till förgasaren , närmare bestämt "emolutionsröret"
till men Mikuni VM20

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Vill man ha Mikuni prylar så är www.topham.de det bästa. Jag har beställt lite smått och gott där, prima service, enda abret är att man får överföra pengar till dem innan de skickar, men det funkar kanon. Maila helt enkelt till mail adressen som finns på www.topham.de, Steven pratar bättre engelska än de flesta av oss :hihi

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Det är samma flottörnålar i RS35 som det sitter i gamla CV34'or från gsxr750. Dvs metallspets och inte gummispets. Får du tag på flottörnålar med samma typ av flottörfjädring (en fjäderförspänd pinne) men har gummitätning, köp de istället.

Är du "sniken" av dig kan du renovera flottörnålarna genom att sätta dem i en liten svarv eller liknande ptyl som roterar och använda sandpapper 1200, 2400 och sist autosol mellan tummen och pekfingret för att slipa bort den kant på nålens spets som uppstår av att nålen vibrerar i sätet. Sätet behöver sällan bytas.

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Unoks skrev:
va blir frakten på då ??
Mail to:
Dear Sir,
I am interested if You have the following parts in stock, and what the total price would be including P&P to Sweden.
Best regards,

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Unoks skrev:
betalr man i förskott med Visa eller nåt då eller får man en räkning typ ?
Man får överföra pengar till dem i förskott, dvs via din bank. Själv har jag SEB, och en internetöverföring kostar 10 spänn och går på 2-3 bankdagar. Du får ursäkta mitt fraktsvar, men hur 17 ska någon här kunna veta vad fraken blir, bättre att fråga direkt hos den som levererar :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept