Vart kan jag köpa 6mm munstycke till dellorto förgasare

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Jo som rubriken lyder så undrar jag om det är någon som lyckats köpa munstycken till sin hoj och jag syftar på delorto 6mm munstycken.
Har ringt runt till massor med MC butiken men ingen kan ta hem till dellorto förgasaren. :(
Storlekarna jag är ute efter är 115, 120 och 125.
Om det är någon som vet så är jag ytterst tacksam.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
philsson skrev:
Jo som rubriken lyder så undrar jag om det är någon som lyckats köpa munstycken till sin hoj och jag syftar på delorto 6mm munstycken.
Har ringt runt till massor med MC butiken men ingen kan ta hem till dellorto förgasaren. :(
Storlekarna jag är ute efter är 115, 120 och 125.
Om det är någon som vet så är jag ytterst tacksam.

Dom storlekarna har ju hur många som helst det är ju mellan stegen som verkar vara svåra att få tag på. Alså typ 2,3,4. Fem och tiotal ska inte va några problem. Jag har beställt från Sulas nån gång köpt hoss addemoto och andra vanliga mc-butiker..

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Padde skrev:
Dom storlekarna har ju hur många som helst det är ju mellan stegen som verkar vara svåra att få tag på. Alså typ 2,3,4. Fem och tiotal ska inte va några problem. Jag har beställt från Sulas nån gång köpt hoss addemoto och andra vanliga mc-butiker..
Aja.. så addemoto har..
Jag kollade nämligen med MC tjänst, MC guiden, Mascots motor, TMC och Jannes MC. Ingen hade så jag gav upp. bättre att skriva på forumet . :)
Tack för svaret i alla fall. Går det inte undvika den höga frakten föresten från addemoto, tänkte på att munstyckerna är så pass billiga. störande att betala mer frakt än vad munstyckerna kostar. :3freak

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
philsson skrev:
Aja.. så addemoto har..
Jag kollade nämligen med MC tjänst, MC guiden, Mascots motor, TMC och Jannes MC. Ingen hade så jag gav upp. bättre att skriva på forumet . :)
Tack för svaret i alla fall. Går det inte undvika den höga frakten föresten från addemoto, tänkte på att munstyckerna är så pass billiga. störande att betala mer frakt än vad munstyckerna kostar. :3freak

Skulle ju va om någon här nere postade upp dom till dig i ett vanligt brev då. Då tar det ju också bara en dag frakt också..

Ska jag göra det ska jag ha 100 spänn bara för att köra ut till lomma och köpa det mohahaha.
:rolleyes:

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Padde skrev:
Skulle ju va om någon här nere postade upp dom till dig i ett vanligt brev då. Då tar det ju också bara en dag frakt också..

Ska jag göra det ska jag ha 100 spänn bara för att köra ut till lomma och köpa det mohahaha.
:rolleyes:
haha :rolleyes: Men om jag inte har helt fel så kanske det går att betala med kort via telefon.. :confused: hört om det.. och så kan dom kanske skicka i kuvert. :tummenupp
Men seriöst du kanske har vägarna förbi där nån dag.. så kan du ju skicka till mig i kuvert sätter jag in pengar på ditt konto. vad sägs?. :rolleyes:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...