Vart tog alla vägen...

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Inte för att jag förespråkar att man alltid ska vara uppkopplad på nätet. Men nu när höstmörkret verkligen är här och man vill ha något roligt att läsa ibland, så verkar det som om forumet här har dött. Har alla måne gått i ide och det är bara dom närmast sörjande som fortfarande är vaken. Eller har ni hittat något annat roligt att ha för er nu när det är mörkt ute.., :rolleyes:

Nä ta och rulla er ur soffan och skriv något roligt här istället.
Annars så får ni bara läsa om hur jag & Christer försöker syka varandra efter bästa förmåga. Och det kan bli rätt tråkigt efter ett tag....tycker vi.
Nä bättre då att ha fler objekt att välja bland :hihi
Vi kan också vara snälla med varandra.... ibland.

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
Ja vart är alla??

Dock kan jag inte påstå att jag varit duktig på att skriva inlägg hela tiden..
Men så är jag ju en rätt tystlåten människa så... :tungan

Men det är ju som ovan sagt alltid kul att kolla munhuggningen mellan suzukiman och cbjörkman emellanåt!! :tummenupp

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Japp, jag munhuggs gärna med Suzukiman men i längden kanske det blir tjatigt det med :rolleyes:

Nä, fram för mer aktivitet här på forumet. Jag vet att ni är många där ute som tycker en massa...det är bara å klämma fram med det.

:4skrika

Lasse

Besökare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawa
Ja nu sitter man fan ensam här.....diggar hårdrock :yoparty , vettefan va jag ska skriva för skoj??

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Jag sitter och dricker en kall Lapin, bara för att det är gott och att nån tok ställt in den i kylen....

Håller med om att det varit lugnt ett tag. Jag har bla inte skrivit så mycket. Har ingen hoj som funkar, vet ej vad jag ska köpa och en jäkla massa tvätt. Sån tur att BIKE-katalogen låg i brevlådan i dag..... :)

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
och jag får snart dricka en öl eller två :tummenupp

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Mell skrev:
Jag sitter och dricker en kall Lapin, bara för att det är gott och att nån tok ställt in den i kylen....

Håller med om att det varit lugnt ett tag. Jag har bla inte skrivit så mycket. Har ingen hoj som funkar, vet ej vad jag ska köpa och en jäkla massa tvätt. Sån tur att BIKE-katalogen låg i brevlådan i dag..... :)

Ja men se där..då har du ju hur mycket tid över som helst...eller :hihi :tuttar

tl1000s

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
625 motard/grusbus
Jag ska försöka bättra mig!
Skyller på att stora höstdeppresionen har drabbat mig ligger mest i sängen och studerar mönstret i taket medans jag räknar minuterna till nästa MC-säsong.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
tl1000s skrev:
Jag ska försöka bättra mig!
Skyller på att stora höstdeppresionen har drabbat mig ligger mest i sängen och studerar mönstret i taket medans jag räknar minuterna till nästa MC-säsong.

Med hjälp av sporthoj behöver jag inte släppa allt med hoj utan kan spamma av mig lite grann med jämna mellanrum...det hjälper!

Henken

Guest
Har ni inget att göra kan ni rekomendera olämpliga första hojjar till mig.
Krav: Ska vara dyra att försäkra.

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Jag motverkade mina höstdepressioner genom att köpa en cross igår... Blir det som vissa säger en grön vinter kan jag ha mycket roligt med den...

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Advance4Stroke skrev:
Jag motverkade mina höstdepressioner genom att köpa en cross igår... Blir det som vissa säger en grön vinter kan jag ha mycket roligt med den...

Grattis :tummenupp

När är det provkörning?

tl1000s

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
625 motard/grusbus
Advance4Stroke skrev:

Det är nog rätt medicin mot höstdepresion bara isdäck som fattas då eller :hihi

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Henken skrev:

Valet är väl nästan självklart. Köp en R1:a!

Den är billig i inköp, ruskigt dyr att försäkra och inget att rekommendera för nybörjare. Uppfyller mao alla dina krav :D

Sedan funkar den utmärkt som posörhoj också så fast du skulle vara skitkass på att köra kan du alltid stå och hänga på stan och se stenhård ut...det sista argumentet är en bonus utöver det du frågade efter...

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
cbjorkman skrev:

Den är billig i inköp, ruskigt dyr att försäkra och inget att rekommendera för nybörjare. Uppfyller mao alla dina krav :D

Sedan funkar den utmärkt som posörhoj också så fast du skulle vara skitkass på att köra kan du alltid stå och hänga på stan och se stenhård ut...det sista argumentet är en bonus utöver det du frågade efter...

Oj då, nu vart det öppet mål igen. Det här är jag bra på.

Christer är inne på helt rätt spår i sitt sätt att argumentera. Dock har han lämnat ute några viktiga detaljer.

Billig i inköp. Helt korrekt, vem f..n vill egentligen ha sådant skit. Klart den är billig . :kocko

Dyr försäkring. Helt korrekt. Chafförerna av dessa maskiner verkar ha en förkärlek till att vilja lägga dom i asfalten, men vem f..n vill egentligen ha sådant skit. Klart man vill göra sig av med den . :smasha

Inget att rekommendera för nybörjare. Helt korrekt. Med tanke på svaret här ovan så är risken för att din motorcykel karriär blir kort. :brinnerup

Utmärkt som posörhoj. Också det korrekt. Faktiskt det enda den duger till . :fakta

Till slut vill jag bara säga :notme :notme :hihi

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzukiman skrev:
Oj då, nu vart det öppet mål igen. Det här är jag bra på.

Christer är inne på helt rätt spår i sitt sätt att argumentera. Dock har han lämnat ute några viktiga detaljer.

Billig i inköp. Helt korrekt, vem f..n vill egentligen ha sådant skit. Klart den är billig . :kocko

Dyr försäkring. Helt korrekt. Chafförerna av dessa maskiner verkar ha en förkärlek till att vilja lägga dom i asfalten, men vem f..n vill egentligen ha sådant skit. Klart man vill göra sig av med den . :smasha

Inget att rekommendera för nybörjare. Helt korrekt. Med tanke på svaret här ovan så är risken för att din motorcykel karriär blir kort. :brinnerup

Utmärkt som posörhoj. Också det korrekt. Faktiskt det enda den duger till . :fakta

Till slut vill jag bara säga :notme :notme :hihi

Och du har billig försäkring på din R1000 :notme

Henken

Guest
cbjorkman skrev:

Jag har inte kört en meter sen jag tog kortet i Juli så självklart suger jag på att köra :hihi Funderar på följa ditt råd & sedan få nån annan att köra den till lämpligt posörställe för att sedan stå där i några timmar & pilla med mobilen för att se tuff & ointresserad ut, självklart iförd all utrustning. Får väl leda den hem sen då.

Tyro

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Honda Jättesvart fågel -98
Henken skrev:

Du gör såhär.

Inköpslista: 1 st Suzuki GSX1000r, 1 sr Suzuki Hayabusa och ett turbo-paket från farbror Marklund i Piteå.

Du plockar ut R1000-motorn och lägger den i ett hörn av garaget (gokart bygge eller nått liknande till nästa vinter). Sen stoppar du dit motorn från Hayabusan tillsammans med tidigare nämnda turbo (Storleksklass: basket- till medicinbolls storlek).

Nästa steg blir att regbesikta i detta utförande. Vips så har du en livsfarligt monster och en försäkringkostnad som heter duga. Vad tror ni det kostar för en ung kille med nytaget körkort i Umeå att försäkra ett hemmabygge med ca 600 hästar?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA