Vastrix fick smaka blårök ida!

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
japp.. körde lugnt o sansat på en 70-väg, längre fram ser jag en tzr på väg mot oxie.. kan bara va en tänker jag.. växlar ner o drar om, Vastrix e klok o förstår att han inte har någon chans, han inser ganska snabbt att jag e för snabb för honom o han bryr sej inte ens om att göra något motstånd.. sen försvinner han sakta men säkert i backspegeln

RG-Power!!

Det här var en helt meningslös tråd, men sån e ja :squid

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
:D ....Hehe, vafan det är juh kul att göra så! :D

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Var ute och åkte båt med några polare...

Vi åkte och hoppade av i vattnet i farten (vilket resulterade i ett enormt stort blåmärke...men men)Jag stannade för att hämta upp dom som hoppade i... När dom kommit upp kommer några stöddiga ungdomar och kör om oss... Funderar en halv millisekund på om jag ska skita i dom och bara cruisa vidare, men jag bestämmer mig för att dra fullt... Handtaget i botten, 120hästar gör sitt, Mårten ,som inte håller sig i, håller på att åka ur båten men får tag i ett handtag i sista stund... Vi kör om dom och dom är inte lite stöddiga längre... hihihi... Vad busiga vi var...

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Conrad skrev:
Var ute och åkte båt med några polare...

Vi åkte och hoppade av i vattnet i farten (vilket resulterade i ett enormt stort blåmärke...men men)Jag stannade för att hämta upp dom som hoppade i... När dom kommit upp kommer några stöddiga ungdomar och kör om oss... Funderar en halv millisekund på om jag ska skita i dom och bara cruisa vidare, men jag bestämmer mig för att dra fullt... Handtaget i botten, 120hästar gör sitt, Mårten ,som inte håller sig i, håller på att åka ur båten men får tag i ett handtag i sista stund... Vi kör om dom och dom är inte lite stöddiga längre... hihihi... Vad busiga vi var...

Vad har du för båt och vad toppar den? nu snackar vi VERKLIGA farter, inte uppskattningsvis :D

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
CayLe skrev:
Vad har du för båt och vad toppar den? nu snackar vi VERKLIGA farter, inte uppskattningsvis :D

du menar som att din skulle göra 60 knop, "bara du fixar riggen"? :D :D

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
Förnedringen är TOTAL!

...men vänta bara tills jag har fått rätt på motorn sen kommer du att va en liten prick i min backspegel

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Suzuki RG125F -92 utagen 93..
heh, skönt att man äger en ostrypt rg då :).. slipper man oroa sig om att bli omblåst :tummenupp

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
hmm.. hehe.. d lät skojsigt.. ja drog en TZR i helgen ja me... UTAN YPVS!!! å me rutten avgaspackning... å den va ostrypt... men han våga inte ge mer... hehe...

SkorvKalle : Ryker din hoj?!!! :rolleyes:

Vastrix : va e de me din motor??

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
Fluxir skrev:

Vastrix : va e de me din motor??

Jag skyller på motorn (....men egentligen är det skitet bakom styret)

Nä men den har problem med varvet. Den toppar lite över 100 km/h och på höga varv går det inte att köra. Troligen är det en skitig förgasare eller YPVS:en som sitter på fel håll men det skall snart vara fixat :crash

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Vastrix skrev:
Jag skyller på motorn (....men egentligen är det skitet bakom styret)

Nä men den har problem med varvet. Den toppar lite över 100 km/h och på höga varv går det inte att köra. Troligen är det en skitig förgasare eller YPVS:en som sitter på fel håll men det skall snart vara fixat :crash

Har precis samma problem med min! Har tvättat o blåst rent förknasaren. Ska ta isär o kolla RC-ventilen (avgasporten) imorrn. Det måste vara den. Den vägrar varva över 9000 varv :(

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...