Vem är det som fått äran?

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Nyfiken som man är undrar man ju vem det är som ska plåga RC8:an på våra svenska banor i sommar. Läste precis en liten artikel om detta på bike.se

Så, vill nån ge sig tillkänna eller är det "top secret"? Eller är det så illa att jag bara missat detta helt kanske...

Med en sån här ny hojmodell förmodar jag att föraren får bra med backup från KTM. Då menar jag inte bara från den svenska importören utan att man även har ögonen på sig från Österrikes håll, eller har jag tvärfel?
 

sandstream

Guest
Det pratas om en kille från Finland. Finns lite info i Racing-forumet i trådarna om ProSuperbike.
 

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
:kär Fick se hojen i torsdags. Den är så jävla läcker! :kär

Som Sandstream skrev så ryktas det om en finne.
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Ok. Tackar.

Så om jag inte misstolkar det som står i artiklen på bike.se så är det alltså samma hoj som ska gå i både Pro Superbike och i finska motsvarigheten eller?

I vilket fall misstänker man ju då lite att Kallio kanske banat lite väg för den finske förare som ska plåga RC8:an.
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
www.fastbikes.se har ju skrivit att det är Janne "Flash" Nilsson som ska köra RC8:an i Pro Superbike nästa år. Men om det är ploj från Flash sida eller inte vet jag inte riktigt.

Har väldigt VÄLDIGT svårt att tänka mig att Flash kommer att köra en full säsong i Pro Superbike, eller iallafall vara något så när konkurrenskraftig..
 

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
www.fastbikes.se har ju skrivit att det är Janne "Flash" Nilsson som ska köra RC8:an i Pro Superbike nästa år. Men om det är ploj från Flash sida eller inte vet jag inte riktigt.

Har väldigt VÄLDIGT svårt att tänka mig att Flash kommer att köra en full säsong i Pro Superbike, eller iallafall vara något så när konkurrenskraftig..

Det var ett ngt för tidigt aprilskämt.
Flash kommer inte att köra PRO Superbike.
 

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Ort
@ home.
Hoj
CBR650R -21
Skulle vara kul med Mika Kallio bakom styret, han är ju redan insatt i ktm så det KAN ju hända..
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Vad ska Mika´s brorsa köra i år då? Han har väl gästspelat lite här å där.
 

MRBACKIS

MRBACKIS
Gick med
15 Jul 2004
Ort
västerås
Hoj
Kawasaki ZX-10R
Ang. vem det är som ska köra KTM i Pro Superbike så kan jag avslöja vad jag har hört av jätte säkra källor att det är varken någon kalio eller pauli pekanen utan en annan finne. vet inte om jag kan säga vem det är ännu men det är ingen av dom iaf.

Mika Kalios bror har väl skrivit på för Benjan Motoren i WSS har jag för mig.
 

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
Ang. vem det är som ska köra KTM i Pro Superbike så kan jag avslöja vad jag har hört av jätte säkra källor att det är varken någon kalio eller pauli pekanen utan en annan finne. vet inte om jag kan säga vem det är ännu men det är ingen av dom iaf.

Mika Kalios bror har väl skrivit på för Benjan Motoren i WSS har jag för mig.

Borde väl inte vara ngt problem med att uppge hans namn då han varit i Sverige och visat upp både sig och hojen.
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top