Ny på detta forum och märker snabbt vilken trevlig stämning det är här vilket är helt underbart när man är ny!
Har ställt några dumma frågor i tidigare trådar men aldrig blivit idotförklarad eller fått ett dåligt bemötande, vilket är grymt när man inte vet något och så vågar man fortsätta ställa dumma frågor
Så tänkte att vi kanske kunde ha en tråd där vi berättar lite kort om oss själva
Varför vi började med att köra på två (ett ) hjul, hur länge man har kört, vad man annars gör på dagarna/fritiden osv osv.
Eftersom jag gör denna tråd så lär jag börja
Johan heter jag men har iNK som nic på nätet.
Född och uppvuxen i Mora, Dalarna och är 26 år gammal.
Jag och min sambo flyttade ner till Linköping i slutet av förra året för att pröva något nytt.
Blev sedan butikschef i Norrköping
På fritiden så håller jag på mycker med datorer, teknik av all möjligt slag och fota/filma med min drönare.
Men sätter mig gärna i lugn och ro här hemma med en kall jäkel och lyssnar på vinyl skivor och bara njuter
Har varit sugen på att ta hoj-kort i ganska många år men har aldrig blivit av förrens iår.
Gick in på en körskola i Norrköping och bokade så mkt jag kunde.
Så efter tre lektioner så var det dags för uppkörning och där gick allt så jäkla bra
Var lite orolig för lågfartsbanan men gick galant =)
Så kortet är taget och letar hoj.
Får dock nya favorit bågar var och varannan vecka
Lite kort om mig, hoppas att få lära känna många andra som åker två/ett hjul
Har ställt några dumma frågor i tidigare trådar men aldrig blivit idotförklarad eller fått ett dåligt bemötande, vilket är grymt när man inte vet något och så vågar man fortsätta ställa dumma frågor
Så tänkte att vi kanske kunde ha en tråd där vi berättar lite kort om oss själva
Varför vi började med att köra på två (ett ) hjul, hur länge man har kört, vad man annars gör på dagarna/fritiden osv osv.
Eftersom jag gör denna tråd så lär jag börja
Johan heter jag men har iNK som nic på nätet.
Född och uppvuxen i Mora, Dalarna och är 26 år gammal.
Jag och min sambo flyttade ner till Linköping i slutet av förra året för att pröva något nytt.
Blev sedan butikschef i Norrköping
På fritiden så håller jag på mycker med datorer, teknik av all möjligt slag och fota/filma med min drönare.
Men sätter mig gärna i lugn och ro här hemma med en kall jäkel och lyssnar på vinyl skivor och bara njuter
Har varit sugen på att ta hoj-kort i ganska många år men har aldrig blivit av förrens iår.
Gick in på en körskola i Norrköping och bokade så mkt jag kunde.
Så efter tre lektioner så var det dags för uppkörning och där gick allt så jäkla bra
Var lite orolig för lågfartsbanan men gick galant =)
Så kortet är taget och letar hoj.
Får dock nya favorit bågar var och varannan vecka
Lite kort om mig, hoppas att få lära känna många andra som åker två/ett hjul
Last edited: