Vem är du?

iNK

Stolt dalmas, Stolt Moring
Gick med
7 May 2016
Hoj
Z900 ABS -18 Acra
Ny på detta forum och märker snabbt vilken trevlig stämning det är här vilket är helt underbart när man är ny!

Har ställt några dumma frågor i tidigare trådar men aldrig blivit idotförklarad eller fått ett dåligt bemötande, vilket är grymt när man inte vet något :3freak och så vågar man fortsätta ställa dumma frågor :gnissla

Så tänkte att vi kanske kunde ha en tråd där vi berättar lite kort om oss själva :)
Varför vi började med att köra på två (ett :yoparty ) hjul, hur länge man har kört, vad man annars gör på dagarna/fritiden osv osv.

Eftersom jag gör denna tråd så lär jag börja

Johan heter jag men har iNK som nic på nätet.
Född och uppvuxen i Mora, Dalarna och är 26 år gammal.
Jag och min sambo flyttade ner till Linköping i slutet av förra året för att pröva något nytt.

Blev sedan butikschef i Norrköping :tummenupp

På fritiden så håller jag på mycker med datorer, teknik av all möjligt slag och fota/filma med min drönare.
Men sätter mig gärna i lugn och ro här hemma med en kall jäkel och lyssnar på vinyl skivor och bara njuter :fyllisar

Har varit sugen på att ta hoj-kort i ganska många år men har aldrig blivit av förrens iår.
Gick in på en körskola i Norrköping och bokade så mkt jag kunde.
Så efter tre lektioner så var det dags för uppkörning och där gick allt så jäkla bra :yoparty :tummenupp
Var lite orolig för lågfartsbanan men gick galant =)

Så kortet är taget och letar hoj.
Får dock nya favorit bågar var och varannan vecka :huvet :confused:

Lite kort om mig, hoppas att få lära känna många andra som åker två/ett hjul :krama

Last edited:

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Hoj
Z1000SX -18
Haha vilken snoppstolpe, en fullständig clown-pajas, måste helt ha missat jag-är-ny-forumet. :krama

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
:rofl:rofl:rofl:rofl han använde faktiskt en smilis som åtminstone fick mig att förstå.
Du som är kung av ironi borde fattat direCkt! :brynad

Du kan va ironi. :mad: :glömdet
När jag äntligen kommer på min vita springare så ska du komma med dina bryn och bryna sönder mig. :grina

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Äsch, skit i jag är ny-forumet, alla vet att det här är roligare!

Välkommen, iNK! :)

Själv har jag aldrig kört hoj, jag är för liten för att ta mig upp på en. Spenderar dagarna med att luta mig mot trottoarkanter istället.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Var det nån som såg detta;

"Har ställt några dumma frågor i tidigare trådar men aldrig blivit idotförklarad eller fått ett dåligt bemötande, vilket är grymt när man inte vet något och så vågar man fortsätta ställa dumma frågor"

i första inlägget innan präktigheten övermannade er för det här;

Haha vilken dumskalle, en fullständig idiot, måste helt ha missat jag-är-ny-forumet. :krama

Kan det bli övertydligare? PK-feber.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...