Vem är idioten i Falun????

jonkster

Fetto MC is da shit.
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
CF Moto 650NK. Suzuki M800. Exxo Bullet 150,
Har ni sett nybörjaren som kör som en idiot i Falun??
Kolla efter en blekgul kåplös Cagiva runt 600 kubik som snurrar runt dagligen i stan.
Killen kan inte köra för fem öre men försöker ändå få upp hojen på bakhjulet på ettan mitt i stan. När han ibland lyckas få upp det stackars framhjulet utanför 47:an mellan rodellerna slår han ner med en smäll så man tror packboxarna ska flyga ur gaffeln och killen flyga över styret rätt in i Q8-rondellen.
Ibland har han någon polare med racehoj i hasorna som är lika kass på att köra. Jag sätter 1000 kr på att han när som helst kommer att krascha mitt i stadstrafiken.
Kan någon säga åt honom att dra bort till flygrakan i Borlänge och träna där det är tomt på folk annars kommer jag att sätta av honom i en lämplig kurva så vi slipper se fanskapet på vägarna.:6surkart

Krisse_

Nationalencyklopedin
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
ingen
haha din avatar va lika arg som ditt inlägg, men jag håller mer öva på någon plats där man inte kan skada någon mer än sig själv

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Jag såg nån liknande höjdare i Gävle när jag övernattade där en gång. Han körde nån caféracer och läg på varvstoppet och försökte få upp hojen vid krogstråken.

Folk stod ute på gatan och väntade på att få komma in, då kommer stjärnan och nästan sladdar in i folkmassan. Finns folk till allt

SuzukiLover

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 k8
Du är inte bara lite stöddig... Vänligen framföra dina åsikter i en mer ödmjuk stil så blir det behagligare för oss andra att läsa dina inlägg.

Henric#13

30 FAT FAST
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
2016 Husqvarna 701 Enduro,2013 Ninja 636 såld, 2010 BMW F800R - såld
Du är inte bara lite stöddig... Vänligen framföra dina åsikter i en mer ödmjuk stil så blir det behagligare för oss andra att läsa dina inlägg.
Om man tycker att någon är en idiot så får man skriva det din språkfascist :arsele

SuzukiLover

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 k8
Om man tycker att någon är en idiot så får man skriva det din språkfascist :arsele

Visst, men bara för att man får behöver det inte betyda att det automatiskt är trevligt för oss andra. Jag tycker att det är roligare att kommunicera när stämningen är mindre hetsk och icke-självhävdande. :)

Henric#13

30 FAT FAST
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
2016 Husqvarna 701 Enduro,2013 Ninja 636 såld, 2010 BMW F800R - såld
Du kan väl installera ett Internetprogram med barnfilter om du tycker Internet känns otrevligt och läskigt :tungan

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T

Har du sett hur han kör???
Då har du sagt samma sak, han kör som ett lass dynga!!!!
Helt livsfarlig, det va crusing i Falun för ett tag sedan då va han och hans polare ute och lekte mitt ibland alla bilar.
Åker sakta på ettan och kopplar upp hojen så den nästan slår över!

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Hur kan jag ha missat denna individ? Ska hålla ögonen öppna när jag ska ut i stan och fara i eftermiddag.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln