Vem är instruktör på Knudan?

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Hellu!

Jag gillar verkligen att nyttja våra flitiga instruktörer på bandagarna. Vem kommer vara instruktör i snabb grupp 30+31 juli nu på Knudan?

//TKBHENKE

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Jag kommer att vara i Vit Fredag 30:e och Röd på lördag 31:e. Bara ta kontakt med mig, så ska jag göra vad jag kan för att få dig till att bli en bättre pilot.

Svart GSXR 1000

Mvh//Douglas

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Jag kommer att vara i Vit Fredag 30:e och Röd på lördag 31:e. Bara ta kontakt med mig, så ska jag göra vad jag kan för att få dig till att bli en bättre pilot.

Svart GSXR 1000

Mvh//Douglas

Härligt!
Jag har bara kört på Knudan 2 dagar och behöver hitta ett spår som jag känner passar mig. Jag tar gärna emot tips och trix :)

//TKBHENKE

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Jag kommer vara instruktör i Röd på fredagen, Gul på lördagen och gazza själv i vit på söndagen :tummenupp

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Jag kommer vara instruktör i Röd på fredagen, Gul på lördagen och gazza själv i vit på söndagen :tummenupp

Herr Depåstöd,Jo jag tackar ja!
Härligt. Då känner jag att jag har fullt support till helgen på Knudan.

( Depåstödet var verkligen kanon!)

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
En fråga?

Finns det möjlighet att via Sydskånes Emse få en heldag privat med en instruktör? Jag har tidigare haft Anders Eskilsson som personlig instruktör en heldag på Gotland och den dagen gav mig 1000 saker i min körning som jag kunde bättra mig på.
Jag trodde som så många andra att jag kunde köra hoj efter 10 år men icke!
Går detta att genomföra? Naturligtvis är jag villig att betala för detta. Kanske kan flera vara intresserade av detta upplägg?

//TKBHENKE

-dB

Gick med
27 Aug 2003
Hoj
r6 -06
Finns det möjlighet att via Sydskånes Emse få en heldag privat med en instruktör? Jag har tidigare haft Anders Eskilsson som personlig instruktör en heldag på Gotland och den dagen gav mig 1000 saker i min körning som jag kunde bättra mig på.
Går detta att genomföra? Naturligtvis är jag villig att betala för detta. Kanske kan flera vara intresserade av detta upplägg?

//TKBHENKE

Bjud in din favoritinstruktör och köp en plats till honom så är det ju fixat.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04

//TKBHENKE

Jag kan skola dig runt Knutstorp. Då får du lära dig hur du bör undvika att köra. :tungan

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07

//TKBHENKE

Jag kan filma dig med hjälmkamera...

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping