Vem är rädder för farbor blå?

Skulle du smita från polisen?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Vore kul att se vilken fördelning det är mellan "folk som onnanerar sig till sömns till lagboken varje kväll" och "folk som lever efter mottot -You can have my driverslicence when you pry it from my cold dead fingers!", alltså moralkaka eller maniac?.

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
du kanske skulla haft en ytterligare svarsmöjlighet.. "vi som har varit med av erfarenhet gjorde..." eller nått...

jag behöver bara säga 2 - 0 till mig. :fakta

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Det var väl ett evigt jävla tjat om att "dra från snuten",,, :rolleyes:

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
1-0 till mig :squid

men jag planerar att vinna med MYCKET störra marginaler

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag kör alltid lagligt, så jag kan inte rösta i den här pollen.

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
John Holmes skrev:
Det var väl ett evigt jävla tjat om att "dra från snuten",,, :rolleyes:

Ja jäklar.

Låt oss kolla nu vem som e tuffast på sporthoj? Eller kan vi inte ta en poll om vem som har största k*k med en gång så slipper vi gå runt ämnet hela tiden? Foto med linjal för att man inte ska fuska rekommenderas!

Väx upp å ta ansvar för era handlingar!

Last edited:

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Kan inte rösta på detta, har aldrig hamnat i situationen att jag har behövt (mig veterligt iaf, om man inte räknar in en incident som 16-åring på en 250cc enduro hoj på skogsväg, tyckte det kändes dumt att stanna när det fanns så mycket stigar åt allla håll). Nä, jag kör inte som en kärring har dock aldrig fått farbror blå efter mig (dock 3 ggr med b*len, vilket har resulterat i böter). Stanna eller inte, vet som sagt inte, bestämmer mig när det händer.

BlackArmy

Member
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Suka gsx750f...numera repig vänstersida...
Lokke skrev:
Låt oss kolla nu vem som e tuffast på sporthoj? Eller kan vi inte ta en poll om vem som har största k*k med en gång så slipper vi gå runt ämnet hela tiden? Foto med linjal för att man inte ska fuska rekommenderas!

1-0 till mig :cool: :rock

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Mattias skrev:
Jag kör alltid lagligt, så jag kan inte rösta i den här pollen.

Synd att inte det gamla foumet finns kvar, jag kommer ihåg att du skrev i en tråd att civilbilen hände med till 260 på mäteren på din retta. :hej

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
abstruse skrev:
Piff och Puff paddlar bara kanot i bassänger nu för tiden. Har jag hört, alltså...

Jag hörde ett rykte om det med, men puff hadde visst fortfarande kvar sin slitna gamla hasselnöts-hjälm! ;)

Last edited:

kocken

Guest
Lokke skrev:
Ja jäklar.

Väx upp å ta ansvar för era handlingar!

väx upp och ta ansvar var det!! du har väl inte så mycket väl än vara uppväxt med ansvar för att dra snuten med din pärla blir ju ganska jobbigt! ( med humoristiskt tonläge) :tummenupp

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
räser-kocken! skrev:
väx upp och ta ansvar var det!! du har väl inte så mycket väl än vara uppväxt med ansvar för att dra snuten med din pärla blir ju ganska jobbigt! ( med humoristiskt tonläge) :tummenupp

Väntade bara på när det skulle komma..... :rolleyes:
Har haft snabbare båge, och det handlar väl lika mycket om teknik å taktik, vägval m a o, som hastighet. Vilken idiot som helst kan ju vrida på rullen på motorväg. :D ....men nej, oberoende om jag skulle vilja köra undan dom eller inte, så skulle jag inte komma på tanken att försöka göra det med sv'n.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...