Vem är smartman?

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Nu kan vi ju ha nån gissningstävling (smartman själv får oxå va me för ja tror inte han heller vet vem han är :arsele )

Jag tror de e nån på forumet.. går de o kolla?
 

Andersson184

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2004
Ort
Stockholm,Åkersberga
Hoj
suzuki DR650RSE
Måste vara någons på sidans hemliga alias. han är för överdriven, ingen kan allvarligt inbilla sig själv denne persons åsikter.
Troligtvis nån som försöker roa sig lite bara.

/Robin
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Måste vara någons på sidans hemliga alias. han är för överdriven, ingen kan allvarligt inbilla sig själv denne persons åsikter.
Troligtvis nån som försöker roa sig lite bara.

/Robin

På vilket sätt skiljer han sig från övriga miljarder med människor som världen över talar i tungor och stenar 14-åriga tjejer rättfärdigandes av någon vansinnig övertygelse?

Det dom talaf för at Smartman är en religiös fanatiker bara är att han inte diskuterar. Han lägger fram sina svador (antagligen med tom blick och ett smile).

Dade det varit någons alias så hade denne nog inte kunnat hålla sig från att brusa upp.

tro Jag jallafall.
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Är ju bara att göra en IP-koll för en moderator.. Inte direkt svårt.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Nursey.. Han har tidigare visat prov på lustig humor..

Jag kan meddela att jag inte har tillräckligt många hjärnceller för att ens tänka på hälften..nej en tiondel av vad han kan skriva och citera (vet inte ens i detalj vad han påstår..orkar inte läsa mer än rubriken innan jag scrollar vidare). Men det är skönt att du har så höga tankar om MIN tankeverksamhet :arsele
 

Gabor

Guest
Är ju bara att göra en IP-koll för en moderator.. Inte direkt svårt.

Vad säger det ? Om han sitter på ett företag med +100 anställda, alla använder den lediga datorn som finns för tillfället, vem är det då som är smartman ?
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
På vilket sätt skiljer han sig från övriga miljarder med människor som världen över talar i tungor och stenar 14-åriga tjejer rättfärdigandes av någon vansinnig övertygelse?

ja många jagar upp sig över smartman, han är förmodligen ganska lindrig jämfört med många andra ute i vida världen.
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Vad säger det ? Om han sitter på ett företag med +100 anställda, alla använder den lediga datorn som finns för tillfället, vem är det då som är smartman ?

Om det nu är någon av forumets övriga användare så kanske det bara är en annan användare som använt det ip numret. :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top