Vem bestämmer T9-upplägget?

Dark_Messenger

Guest
Hahah, har du inte vaknat än? :D

Han ville inte skriva w980 utan han vill skriva det personen skrev som han quotade? :va :hihi
Ahaha! Nu fattar jag! :fattartil

Ka-chjing - poletten trillade ner. Skyller på koffeinbrist. :3freak
 

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Ort
Schtekholm
Hoj
Emmaljunga -09
sen att ord som dubbelfitta, nazistparkering och negerhora finns med är just för att de är grammatiskt korrekta och enkla att sätta ihop. sen att de inte används så ofta bryr sig inte t9 om:)

Tala för dig själv, det är typ dom enda ord jag använder.

Förövrigt så har väl detta varit på tapeten sjuttioelva gånger sen Schulman tog upp det i mix megapol för nått år sedan.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tala för dig själv, det är typ dom enda ord jag använder.

Förövrigt så har väl detta varit på tapeten sjuttioelva gånger sen Schulman tog upp det i mix megapol för nått år sedan.

fin umgängeskrets du måste ha:tummenupp

sant:fakta
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Att fanskapet inte kan stava till mobilen, utan alltid skriver mobileo, måste ju va nån miss?

Dessutom så minns telefonen nog inte alls vad man skriver. Där är många ord jag skriver ofta, och den glömmer det mellan varje gång.
 

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Ort
Schtekholm
Hoj
Emmaljunga -09
Att fanskapet inte kan stava till mobilen, utan alltid skriver mobileo, måste ju va nån miss?

Dessutom så minns telefonen nog inte alls vad man skriver. Där är många ord jag skriver ofta, och den glömmer det mellan varje gång.


Alla ord som du själv sparar kommer den garanterat ihåg och gör den inte det så är det nog skit bakom knapparna.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Alla ord som du själv sparar kommer den garanterat ihåg och gör den inte det så är det nog skit bakom knapparna.

Nej, det gör den faktiskt inte.
Men den stänger å andra sidan av sig själv ibland,s tänger alltid av sig när man drar ut USB-kabeln, lägger på när den själv känner för det och totlavägrar ibland att hiva iväg sms.
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Vem fan skriver "benke köper ludd på ica maxi" utan att vara förståndshandikappad?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top