Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Styrelsen får inte vara med då de kan ha en bakväg in i betalningssystemet!
Jag bjuder på kaffe o kaka på vår första Knutstorpskörning till den som har betalt in först!
Tider att hålla koll på:
2013-01-01: Hemsidan öppnar och är redo för medlemsinbetalning.
2013-01-31: Medlemsinbetalningen stänger.
Meddelande från Styrelsen:
Missa INTE att betala din medlemsavgift i januari! Förr har vi varit snälla mot eftersläntrare, vilket medfört en massa extra administration. På grund av dessa strulpellar kommer vi inte att vara så snälla längre.
Efter kl. 23.59.59 den sista januari är det kört!
No more Mr. Nice Guy!
Status just nu:
Vi i styrelsen har haft våra tre första möten och planerar ett fjärde strax efter nyår.
Bandagarna på Ring Knutstorp är preliminärt spikade, allt vi väntar på nu att kontraktet blir underskrivet så att vi kan publicera datumen.
Vi förhandlar för fullt med Sturup Raceway och hoppas vara i hamn innan årsskiftet.
Hjälp oss gärna!
När du loggar in nästa gång, titta igenom dina uppgifter och kolla att allt stämmer!
Det gäller framförallt adress, telefonnummer och din e-mail.
Anvisningar om hur du gör hittar du på hemsidan under fliken “uppgifter”.
Själv så önskar jag alla ett riktigt gott slut och ett Gott Nytt År!
Jag bjuder på kaffe o kaka på vår första Knutstorpskörning till den som har betalt in först!
Tider att hålla koll på:
2013-01-01: Hemsidan öppnar och är redo för medlemsinbetalning.
2013-01-31: Medlemsinbetalningen stänger.
Meddelande från Styrelsen:
Missa INTE att betala din medlemsavgift i januari! Förr har vi varit snälla mot eftersläntrare, vilket medfört en massa extra administration. På grund av dessa strulpellar kommer vi inte att vara så snälla längre.
Efter kl. 23.59.59 den sista januari är det kört!
No more Mr. Nice Guy!
Status just nu:
Vi i styrelsen har haft våra tre första möten och planerar ett fjärde strax efter nyår.
Bandagarna på Ring Knutstorp är preliminärt spikade, allt vi väntar på nu att kontraktet blir underskrivet så att vi kan publicera datumen.
Vi förhandlar för fullt med Sturup Raceway och hoppas vara i hamn innan årsskiftet.
Hjälp oss gärna!
När du loggar in nästa gång, titta igenom dina uppgifter och kolla att allt stämmer!
Det gäller framförallt adress, telefonnummer och din e-mail.
Anvisningar om hur du gör hittar du på hemsidan under fliken “uppgifter”.
Själv så önskar jag alla ett riktigt gott slut och ett Gott Nytt År!