vem har denna r6 nu?

frankan

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2006
Ort
stockholm
Hoj
r6 -99
var rätt så sugen på denna förut, tyvärr hade jag inte råd att köpa den just då. undrar om någon vet vem som har den nu och vad de fick ge för den?
 

Bifogat

  • r.jpg
    r.jpg
    55.5 KB · Visningar: 452
  • r6.jpg
    r6.jpg
    65.2 KB · Visningar: 358

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Vollsjö
Hoj
ninja special med extra mos
var rätt så sugen på denna förut, tyvärr hade jag inte råd att köpa den just då. undrar om någon vet vem som har den nu och vad de fick ge för den?

om du har regnr så be vv skicka ett fax så får du reda på det
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Eller knappa in regnr i mobilen o skicka ett sms till 71456...
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Som en parantes kan du vara glad för att du inte köpte den för det sitter riktiga skitdäck på den (Avon Azaro 46/47)!
 

Lezo

HiPerJace Tuna!
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Härnösand
Hoj
Rs 125, en Pr2 extreme tuned edit roxXx. Samt skuren 250&Novolette!
Lazer blå r6a ligger långt upp på vill ha listan, tyckte den var jävligt fräsh förutom plast elox blinkersarna:banana . Hjulpaketen var:yoparty :Bugar
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Herregud vad mycket moppefuckon det finns på SH nowadays.

Varför skulle man vilja köpa en hoj med dåliga däck när man kan köpa samma hoj med vettiga däck? Skulle ni bytat ut däcken på hojen även om de inte var slutkörda (dvs hyfsat nya)? Jag gissar nej. I mina ögon är det onödigt att betala för ett par däck som inte duger (Azaro 46/47 _är_ värdelösa) vid köp av hojen bara för att hosta upp nya pengar för ett par nya däck. Plocka en hoj med hyfsade däck till att börja med och har köpobjektet inte hyfsade däck (eller slitna däck) så prutar man därefter. Lite svårare att pruta om däcken är "nya" men värdelösa, typ Azaro 46/47.

Min högst personliga åsikt. Men vill ni slänga pengar i sjön får ni gärna göra det.
 

SilentPlanet

Hatar Gubbar Med Hatt
Gick med
17 Sep 2005
Ort
Ute i skogen
Hoj
Ktm 300 -13
Om vi nu ska prata däck så är Min uppfatning att det har hänt mycket med däcken sedan Hittlers tid och idag finns det inga dåliga däck för gata vid normal körning :rolleyes:

det är ju inte så att bara för man köper ett så kallat värdelöst märke att man tappar gräppet i dom vid lite kurvtagning.

Men jag har ändå valt att köra på Michelin då jag vet att de har fina saker :)
 
Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Som en parantes kan du vara glad för att du inte köpte den för det sitter riktiga skitdäck på den (Avon Azaro 46/47)!

Dåliga däck är väl det abolut minsta minsta problemet....det är väl bara att byta om priset hade varit det rätta.

Det brukar vara en av "standard" fraserna när man köper hoj, och "hur många ägare har det varit" har man det minsta gnutta intresse för en hoj så är dessa 2 punkterna totalt oväsentligt, viktigare är att dokumetation och ägarpapper stämmer.

Det var billigt för pilot power + fakt! var beställde du ifrån då? på www.reifenversand.com kostar dom 3000 med frakt. 120/60/17 samt 180/55/17

Mina 190/50/17 och 120/70/17 gick på 2362 kr(i år.) med frakt!
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top