Vem slår Fredrik och Filip?

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Vad är det för skräp?
Bra eller anus? Verkar inte vara nån höjdare direkt, en gammal köpt stofil (Ingvar Oldsberg) som är programledare och ett program som går ut på... Ja, vadå? :va

Andersson184

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2004
Hoj
suzuki DR650RSE
Som alla andra tvleks-program är det fake, men det är var löjligt!! fan va irriterad ja vart när elitidrotts mannen kom injoggandes och knappt fått upp pulsen efter att fått "stryk" av filip.:S

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Det där programmet får noll poäng, jag har gluttat lite nu o det är rena dyngan!

Oldsberg lespar på i sin göttebåsskka o är "tv-gubbe" precis som alltid..ma o lika kass som alltid.

Philip o fredhrikk uppträder mättat o har svårt att verka intresserade o roade..

jaa kan det bli sämre?
/J

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
varför tittar ni på sånt skit om ni inte gillar det:huvet in med thorsten flink och ett par psychopater med tillbehör, landsätt smörjan på en öde ö o kör direkt sändningar, kan ju inte bli sämre än det som går på burken idag

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Synd att det är riggat..

Säger som robin: Fet chans att Idrottaren får stryk i "triathlon" mot en halvdassig Fredrik. Jag trodde iaf att det skulle var liiite "seriösa" tävlingar! :tummenner

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Fastän tråden är lika gammal som deras storhetstid är förbi så hoppas jag, vid gudarna, att någon slår dem båda. Hårt.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det är väl bara att ignorera dem?
Funkar på alla andra såndär människor som envist ska ha uppmärksamhet utan att egentligen prestera något...

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Tja, de fick ju stryk igår. Sen skulle de behöva en omgång regelrätt smörj också för att de är så irriterande...

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Jag tycker att de är helsköna och har gjort en mängd kanonbra program.
Men just det program som tråden handlar om är inget vidare, det håller jag med om. De har gjort lite för många grejer de sista åren. Jag fattar inte att de orkar med ärligt talat!