Vem smällde vid IKEA idag?

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Vid 12-tiden enligt uppgift, kanske en röd vtr. Drabbad av akut väjningspliktsbrytare inifrån IKEA eller Coop.
Någon som vet något? :eek:

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Har inte hört ett dugg, men så har jag varit upptagen med Kawa-test i 200+ och biltvätt och sånt, så...

Låter inge skoj - hur gick det för förarn ?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Fick höra av Perra på Lelles att det var en R1:a som var i stort sätt klyvd på mitten och att killen ligger på sjukan och är ganska illa däran... :(

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Där har vi just det främsta skälet till att vi ska ta det lugnt när vi kör i stan, grabbar och tjejer. Visst kan det hända ändå, men man kanske har en chans att få ner farten innan det smäller om man har tur.

Ta det vackert där ute allihopa!

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Det var en liten notis i dagens UNT där det skrevs att MC-föraren själv kommenterat olycksförloppet för polisen efteråt. Lite tur i oturen kanske man kan hoppas på.

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Penguin skrev:
Där har vi just det främsta skälet till att vi ska ta det lugnt när vi kör i stan, grabbar och tjejer. Visst kan det hända ändå, men man kanske har en chans att få ner farten innan det smäller om man har tur.

Ta det vackert där ute allihopa!

Speciellt nu på våren. Inse att du är inte lika bra pilot nu på våren som i höstas före du la in hojen för vintern. :fakta

Har du dessutom peppat dig med stunt och banfilmer under vinterns lopp så gäller det att ta det extra lugnt. Din förmåga har INTE växt genom att kolla filmer hela vintern! :fakta

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Ugluk skrev:
Det var en liten notis i dagens UNT där det skrevs att MC-föraren själv kommenterat olycksförloppet för polisen efteråt.

Det måste ha varit en riktigt liten notis, för jag kunde inte hitta den i tidningen ens....

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Har ni fått veta något mer om olyckan....

Jag har inte UNT....

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Ur UNT!

Detta är notisen i Unt från den 17/3-03 sida 10
" Motorcyklist påkörd av bilist

Boländerna En motorcyklist påkördes och skadades vid en kollision med en personbil på Rapsgatan på Boländerna i Uppsala vid 11.50-tiden på Söndagen.
Olyckan inträffade när en kvinnlig bilförare i 55-årsåldern körde ut från pakeringen vid Coop Forum och svängde vänster på Rapsgatan mot Kungsängsleden.
Enligt bilföraren stannade hon vid markeringen för väjningsplickt och såg då inget fordon som kom från vänster. Kvinnan körde därför ut, rakt framför motorcyklisten.
Denne har berättat för polisen att han upptäckte bilen men att han inte hade en chans att hinna stanna eller väja undan.
Mannen fördes i ambulans till Akademiska Sjukhuset för vård."

Bilar är hårda å MC-förare mjuka!!!

Mange

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawwa zx6r
en liten tanke bara: det är väll minst tre rettor som blivit skrot bara den senaste veckan...hoppas det inte fortsätter i samma takt bara

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår