Vem var/är roligast på Sporthoj.com 2006?

Vem är roligast på Sporthoj.com 2006?

• Antal röstningar
    0

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Det är dags för en ny omröstning om vem som var/är roligast på Sporthoj.com 2006. 2005 vann Mattias med 36,41% av rösterna
Här är resultatet.

Följande personer brukar skriva inlägg som får mig att flabba rakt ut så min monitor blir dränkt i saliv.

Dom nominerade för Sporthoj.com's roligaste medlem 2006 är...... *trumvirvel*

Mattias
Långa Farbrorn
Biturbo
Bingo
Gustav1
T-Rex

Lite nya namn, lite gamla namn. Långa farbrorn är välförtjänt ny på listan. Det var ett misstag att inte ha med honom första gången. T-Rex är också en ny kandidat som har kommit starkt i år! Caffe är rolig men har inte varit så aktiv 2006 så han är inte med i år, tyvärr.

Anmärkningsvärt är att inga tjejer är med i pollen i år heller. Skärpning tjejer! :mad: Det är inte helt omöjligt att ****** till sig en plats på listan, skicka PM.

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag saknar Duckie och DIG Roller på listan. Nu blev de Mattias som fick min röst.

Tjo & tjim musstim!

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
UrbanTiger skrev:
2671312 Alla vet att det var nått slags fusk i förra årets omröstning. Efter det att jag upptäckte det så hatar jag det här jävla forumet. Var det nått mer ni ville veta, LR ?
Var det därför du gjorde ett eget forum, LR?

Jag ville rösta på Avatar (eller John Holmes som han egentligen heter) även fast han verkar vara död numera, han var asrolig förut.

Edit: Markus borde vara med i pollen!
Edit2: Jag röstade på Mattias. Vad många "Edit" det blev nu.

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mark skrev:
2671302 Jag saknar Duckie och DIG Roller på listan. Nu blev de Mattias som fick min röst.

Tjo & tjim musstim!

Duckie va helt klart med i tankarna, visar hon framfötterna 2007. läs: låter mig få komma till skott så kanske det finns en öppning 2007.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
KalleNorton skrev:
2671322 Var det därför du gjorde ett eget forum, LR?

Jag ville rösta på Avatar (eller John Holmes som han egentligen heter) även fast han verkar vara död numera, han var asrolig förut.

Japps, Tysken som numera heter Avatar va en höjdare '05. Men han har varit för inaktiv '06 för att platsa tyvärr. Du Kalle e på god väg att bli en finalist också ska du veta! :tummenupp

Milla skrev:
2671325 Jag vill oxå ha RoLLER med på listan !!!:mad:

Det är roligare om inte jag e med så det blir lite spännande lixom.

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
RoLLER skrev:
2671327
Det är roligare om inte jag e med så det blir lite spännande lixom.

Det e väl inte roligt att Mattias ska vinna i år igen? Fatta hur stöddig han ska bli då? För mig finns det ingen annan att rösta på, jag har tydligen missat de andra kandidaternas höjdare..:gnissla

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Milla skrev:
2671351 Det e väl inte roligt att Mattias ska vinna i år igen? Fatta hur stöddig han ska bli då? För mig finns det ingen annan att rösta på, jag har tydligen missat de andra kandidaternas höjdare..:gnissla

Sant, han har 87,5% av röstera redan nu, han verkar gå mot en jordskredsseger även i år. :(

ELLER! Så är det så att han manipulerar valresultatet i egenskap av administrator? :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ingen av ovanstående är värd att rösta på, punkt. Möjligtvis biturbo men ingen annan. Och Mattias är inget annat än en lönnfet, tillgjord och småsnuskig gubbe, inte så skoj mao.
De som förtjänar att vinna är de som är roliga utan att veta om det.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
RoLLER skrev:
2671370 Sant, han har 87,5% av röstera redan nu, han verkar gå mot en jordskredsseger även i år. :(

ELLER! Så är det så att han manipulerar valresultatet i egenskap av administrator? :mad:

Tror du att han har hunnit det redan, sååå snabb e han väl inte? :rofl
Nåja, jag sparar min röst så att övriga kan få en chans att visa hur roliga dem egentligen är! :)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Hörni. Vad hände med nomineringsomgången? Det saknas en hel massa namn!

Han kicker-snake är ju rätt komisk tex :yoparty

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Starstriker skrev:
2671393 Hörni. Vad hände med nomineringsomgången? Det saknas en hel massa namn!

Exakt, han är bra mkt roligare än alla nominerade utan att ens försöka vara rolig. Mytomaner mm är helt enkelt roligare! Iofs är ju Mattias lite mytoman men inte så rolig...

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
RoLLER skrev:
2671370
Han böt min profilbild förut också. Jag hade en skithäftig bild på David Hasselhoff, men han böt den mot en bild på nån jävla glasögontönt i ful mössa.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Dee_cati skrev:
2671399 Exakt, han är bra mkt roligare än alla nominerade utan att ens försöka vara rolig. Mytomaner mm är helt enkelt roligare! Iofs är ju Mattias lite mytoman men inte så rolig...

Sarkasm är alltid roligt så länge den inte e riktad mot en själv...:rolleyes: :D

KalleNorton skrev:
2671402 Han böt min profilbild förut också. Jag hade en skithäftig bild på David Hasselhoff, men han böt den mot en bild på nån jävla glasögontönt i ful mössa.

Ja det va väl roligt? :arsele :tungan

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Starstriker skrev:
2671393 Hörni. Vad hände med nomineringsomgången? Det saknas en hel massa namn!

Det finns 20-talet sköna lirare som va på tapeten, men jag e tvungen att begränsa lite. Du va påtänkt, Victor också, Duckie mfl. osv mm.

Men nu e det jag som bestämmer här va!

Det här e listan som gäller! :mad:

KalleNorton skrev:
2671402 Han böt min profilbild förut också. Jag hade en skithäftig bild på David Hasselhoff, men han böt den mot en bild på nån jävla glasögontönt i ful mössa.

HAHA! Jo jag såg det, jag la in en ful bild på Mattias som min profilbild. Men han böt den mot nån annan bild sen (manipulerade MIN profil lixom).

Swedie måste sätta stopp för hans framfart! :kulspruta

Last edited:

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
KalleNorton skrev:

En bild på dig själv altså?! :gnissla

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Det blev Mattias, tittade just på bakslangskolan (okänt avsnitt) såg Mattias med blomman och föll direkt!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati