Vem var det ?

PatrickR6

Blå Vit !
Gick med
22 Sep 2008
Ort
Huddinge
Hoj
CB1000R
Röd (Fireblade ?) I länken från Huddinge, sporthoj tröjja, häromdagen kommer ej ihåg tid.
Du måste vart riktigt jävla skitnödig så som du körde ! :D
 

Roger.H

FrallaN
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Cbr600rr-Såld! Gsxr 750 k7
Någon som vet vem som köpte min CBR600rr-08 (röd/svart) med Reg KFH4** från fordonshuset? , enligt rykten så finns den inte längre kvar.. ville bara veta hur de gick med föraren å gamla bettan...
 

Ahrkey

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2009
Ort
Två trappor upp.
Hoj
Ingen
En röd Daytona 675 med regnummer som börjar på X som åkte söderut på E18 mellan Hägernäs/Täby strax efter 17 idag?
Tänkte när jag såg dig i backspegeln att "yes, äntligen får jag höra hur min hoj låter för andra!" Men jag blev lite förvånad, det kom mest ett vinande ljud... som en spole som spinner upp?
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
svart/vit skrevraket, willysrondellen runt 16:30 tiden idag, som lade dig mellan en s60 och en buss för att sedan smita iväg framförbussen o åkte ner mot bauhaus eller ut på 73'an igen.

Att du ens fick plats mellan oss var ju ett under i sig :tummenupp Höll på o göra i brallan när jag vänder mig mot bussen för att kolla, så står där en hoj inklämd.....
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
SLINGERBULTEN igår den 30:e kl 17:45-18:30
från Västerhaninge - två japsraketer

Först på väg mot rosenhill, en kille och tjej på varsin japsraket.. Jag hängde på min lilla med reflexväst. Vinkade när vi kom fram till T-korsningen. Fint tempo och rolig/säker åkning!

Från Rosenhill - En R1 och en röd Ducce 848/198/1198
Sen på vägen tillbaka så körde jag om en Ducati 848/1098/1198 som var ute och samåkte med en R1 polare.. Du blev inte överraskad när jag kom om på yttern va? jag hoppas det gick fint, tappade dig i backspegeln efter några kurvor.

Jag åkte min gråa BMW 650cs med packbox och reflexväst.
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Vem var det som höll på att fronta med en röd Volvo på bulten för ett par timmar sen? Hann inte se vad för hoj du körde, men tror det var en CBR med kinakåpor.
 

freij

Medlem
Gick med
23 May 2010
Ort
Järfälla
Hoj
Drz 400sm, hva 125
Vem var det som åkte till solvallaparkeringen och körde du kom ensam på en mt tror jag det va, en svart

vid 21 tiden idag?
 

creare

Guest
Vem var det jag hamna bakom idag vid korsningen i stora mossen, bromma? Riktning mot alvik. Stod en glidare till höger som titta lite skrämt åt vårt håll efter att du och jag börja tävla i vem som kunde låta mest hehehe. Du hade totalt 4 pipor som sjöng för mig + en jädrans massa ava mc-klistermärken :D Sen körde vi vid grönt och du försvann i sidospegeln :(
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Grön Kwackasaki (förmodligen ZX10R), igår kring 19-tiden på väg upp mot Brottby. Tacksam om du, vem det nu var, i fortsättningen kan försöka hålla dig på din sida av vägen. Du rammade nästan en tjej i vår grupp och ja, det finns på film också.
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Igår Onsdagen den 29:e ca 17:40 på Trångsundsavfarten Nynäsvägen.

Du på svart stor sporthoj (Hayabusa?) med skjuts klämde om mig på insidan i samma fil i hög hastighet. Hade jag vinglat till så hade vi suttit i bussen som låg i högerfilen. Du körde upp mot Skogåscentrum i rondellen

Det är inte bankörning eller race där vettdu.
 

Buggo

-Aprilia 4 LIFE-
Gick med
15 Apr 2011
Ort
Kungsholmen
Hoj
Aprilia Tuono v4 1100 Factory -16
Du röda VTR som svängde av nu ikväll ca 21:00 mot Rågsved, vi hejade snabbt, VEM ÄR DU???
 

Rimo

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Hornet
En Suzuki GSX som jag följde med bil ända från min dörr i Flempan till Kungens kurva nu för någon timma sedan. Vem var det? :)
 

Bromsok

Medlem
Gick med
26 Mar 2012
Ort
Älvsjö
Hoj
Multistrada 1200 S
Vem var det som låg o sprattla i hästhagen bortåt golfbanan/Lida igår ? Husaberg körde du .
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top