Vem var det ?

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
K7
Starkt jobbat av någon i -8,5 grad! :tummenupp

Men dom hårda killarna bor väl i Sollentuna!?

944c9112930e11e2b30622000a9f15f0_7.jpg
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag såg en sporthoj på E18 utanför Tensta påväg mot Kungsängen igår. Fick ståpäls o kom lite. :)
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Jag såg en sporthoj på E18 utanför Tensta påväg mot Kungsängen igår. Fick ståpäls o kom lite. :)

Är det vanligt förekommande att du kommer på Europavägar, eller är det begränsat till våren? Oj, nu blev det "singeltråden" av "vem var det?"-tråden.
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Jag har allt mött lite plastraketer när jag varit ute o värmt upp hojen! Årets första gruppkörning är ju dessutom i övermorgon o änsålänge är det 11 pers som säger sig dyka upp och en drös "kanske" :D
 

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Ort
Roslagen
Hoj
Ja
Såg en silvrig någonting SH i svart tröja mellan Gillinge & Brottby norrgående runt 0700.

Är det någon som åker på morgnarna? Hur halt är det i detta väder?
Är sugen på att pendla lite till jobbet men det är ju rätt kallt på morgonen.
 

Kazagger

&%¤")(/&%*^X?
Gick med
11 Jan 2012
Ort
Danderyd
Hoj
8115 fordonskubik inalles ;-)
Kört sporthojen t.o.r jobbet denna och förra v. Man får ta det lugnt på morgonen, ssk i skugga och om blött. Annars är det lugnt. Svalt om tassarna.
 

Zeit

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki SV650S -06, Suzuki GSX 750 -03
Ja jag är uppe och brassar morgon och eftermiddag, t.o.r till jobbet! Man håller sig fint lugn i lagliga hastigheter, och ännu snällare i svängarna, men annars går det fint.

OBS! Se upp för medelålders herrar i sina familje-räcers, BMW, Audi eller Mercha, då de efter en lång vinter glömt att deras 400.000:- bilar inte nån match för en mc, utan mer än gärna vill spela allan och köra om på de mest vansinnigaste ställen.
Senast idag fick jag en grus-dusch av en fåne som inte kunde hålla ifrån att visa sig ball, när jag sedan konfronterade denne och nämnde att han "ju är livsfarlig", så ska det tjafsas om att JAG är livsfarlig... :va

Nåja, med sunt förnuft, hornen lämnade hemma och våren i själen så går det tokbra! :)
 

Tokiz

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2013
Ort
Täby
Hoj
Hayabusa
jag har va ute idag:yoparty stört nice!!! men som Zeit ssäger så har nog inte folk fattat att det har blivigt hoj väder... fick utdela 1 ordentlig utskällnig till herre i en Ferrari idag..
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Ja jag är uppe och brassar morgon och eftermiddag, t.o.r till jobbet! Man håller sig fint lugn i lagliga hastigheter, och ännu snällare i svängarna, men annars går det fint.

OBS! Se upp för medelålders herrar i sina familje-räcers, BMW, Audi eller Mercha, då de efter en lång vinter glömt att deras 400.000:- bilar inte nån match för en mc, utan mer än gärna vill spela allan och köra om på de mest vansinnigaste ställen.
Senast idag fick jag en grus-dusch av en fåne som inte kunde hålla ifrån att visa sig ball, när jag sedan konfronterade denne och nämnde att han "ju är livsfarlig", så ska det tjafsas om att JAG är livsfarlig... :va

Nåja, med sunt förnuft, hornen lämnade hemma och våren i själen så går det tokbra! :)

Var det du som stod vid macken vid rondellen på Thorildsplan imorse? Såg ut som hojjen på din bild :) Jädra kallt dock, -6 imorse :(

jag har va ute idag:yoparty stört nice!!! men som Zeit ssäger så har nog inte folk fattat att det har blivigt hoj väder... fick utdela 1 ordentlig utskällnig till herre i en Ferrari idag..

En svart F430 Spider? :huvet
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top