Vem vart jagad av snuten ikväll?

Sircomander

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Ktm 250 :)
Satt på bussen vid mcdonalds fyrislund typ! bussen ska korsa E4an, Jag ser en sporthoj som åkte förbi E4an i säkert 200blås! och det var mycket bilar också men han sicksackar sig igenom alla! sen 10sec efter åker 3st blåvita bilar efter. Kan det ha vart Ghostrider jag såg? han hade svart hoj och svart ställ! har suttit å funderat på det hela kvällen om det var han! någon som vet om han håller på att göra ny film ? : :banana

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Jag tror att det va Gåstraijder som börjat knäcka extra som mc-bud åt No1 :D Se LÄNK

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Svart hoj och svart ställ? Kongo skulle ändå aldrig erkänna att det var han... :7peta

Allvarligt talat så tror jag inte att du får svar på den frågan i ett öppet forum som vem som helst kan läsa. Dessutom måste det ha varit en utböling eftersom alla jag känner i stan kör jättelugnt! :gnissla

Sircomander

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Ktm 250 :)
Nursen skrev:
Svart hoj och svart ställ? Kongo skulle ändå aldrig erkänna att det var han... :7peta

Allvarligt talat så tror jag inte att du får svar på den frågan i ett öppet forum som vem som helst kan läsa. Dessutom måste det ha varit en utböling eftersom alla jag känner i stan kör jättelugnt! :gnissla

hehe okej! sant sant! fixar en ny tråd!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...