FZ1
Resan är målet!
Är det sant det jag ser? Har Swedie gått tillbaka till Verdana som default?
Håller det i sig är det värt en
Ser inte ut så när jag förhandsgranskar detta tyvärr.Är det sant det jag ser? Har Swedie gått tillbaka till Verdana som default?
Fast vissa delar verkar bara vara layout än så länge. Gick ju fortfarande bra att citera FZ1 vad det verkar.jao... gjort lite småändringar i layouten för trådar.
Fast vissa delar verkar bara vara layout än så länge. Gick ju fortfarande bra att citera FZ1 vad det verkar.
Det går att citera om man klickarpå knappen "svara". Men det går inte längre klicka på en symbol till höger för att gå ner till "Snabbsvar" och därifrån väälja "Citera inlägget".3051144Fast vissa delar verkar bara vara layout än så länge. Gick ju fortfarande bra att citera FZ1 vad det verkar.
Jag förstår inte varför folk dock väljer att citera första inlägget.
Precis så tänkte förstås jag också.Om till exempel jag har svarat blir trådstartaren helt ivrig och vill ta del av min visdom, förstås.
Ja, det är ju okej att selektivt välja text ur första inlägget. Men många väljer att citera första inlägget, när det ändå är det alla läst och förväntas kommentera till. Och ibland citerar vissa oerhört långa texter (99% av fallet första inlägget) och det är onödigt utnyttjande av skrollknappen =)3051365Precis så tänkte förstås jag också.
Annars finns det ju en poäng, i alla fall vid längre trådar, med att kunna skilja mellan kommentarer på tråden rent allmänt och kommentarer på urinlägget. Kortar man bara ner långa inlägg så att det inte blir en hel uppsats man citerar tycker jag inte det stör så mycket.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|