Vi som har barn som vill prova knattecross!

Kneedrag

Guest
Surfa runt och hitta den här sidan.
Prova knattecross gratis.

http://www.provamcsport.n.nu/

Otroligt roligt med någon som tänker på återväxten för mc och lägger ner sådan tid gratis.
Hoppas det blir något 2014 , då ska pojken som blir 4,5 år prova på om han vill.

Blir nog att köpa en t-tröja också sådant här projekt måste få stöd.:tummenupp:)

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Kanon med sådant engagemang, väl värt att stödja. :tummenupp Och när de expanderar och börjar med "prova MotoGP en säsong gratis" ska jag testa också. :hihi

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Riktigt grymt ordnat... Men gratis vetesjutton, blev inköp av en CRF50, hjälm, skyddsväst, handskar, byxor, tröja och minst en kväll i veckan på crossbanan efter det där. :crash ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Bra att veta. Det ska transporteras en 80cc motard till Stockholm som kommer vara med på supermoto/minimoto-träningarna på tuvängen söndagar.

Den är för att era valpar ska få prova på.

Jag hojtar till när den finns på plats.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Svemos 85cc knatte supermoto kommer att finnas på plats när vårträningarna drar igång.

Vi ska försöka få fram lite kläder för dom som vill prova på. Men säkrast är att ni som har eget tar med det.

Är det någon som har kläder som ni kan tänka er att skänka till Tuvängen SKRC så kan ni höra av er till mig.

För mer info kring Tuvängen supermoto så kolla in Tuvängen supermoto på facebook.

Ansvarig för utlåning av hojen kommer att vara den träningsledare som gäller för dagen. Posta i gruppen om ni är sugna så löser vi det. :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA