Vice City

Lithium

Guest
Undrar om någon har några svar till mig ang GTA vice city..
När man tankar ner en hoj och öppnar zippen så finns det ett text dokument med handlingar.. vad ska man göra med handlingarna?
Sen undrar jag också om rettan (som jag har), kommer att försvinna om man laddar ner t ex en gixxer.?, ersätts den då eller finns båda två i spelet?

Sedan undrar jag givetvis om det går att göra wheelies o stoppies.. har försökt, men det gick inte så bra.. TIPS?

Allex

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
sålde och ångrar!
wheelies är skitlätta att göra coolt som fan men stoppies är fan overkliga men skööj
du trycker ner knappen luta balåt och gasar samtidigt så har du en wheelie!
tryck på luta framåt knappen +broms så har du en stoppie

heretique

Hallelujah för fan!!
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050
stoppies göres enklast med faggion....den fula skotern....den råkar vara
2 hjulsdriven :tummenupp
bromsa upp den bara o tryck på gasen så rullar den långt...

Getingen

Dont Panic
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
2016 Yamaha MT-07
Lithium skrev:
Undrar om någon har några svar till mig ang GTA vice city..
När man tankar ner en hoj och öppnar zippen så finns det ett text dokument med handlingar.. vad ska man göra med handlingarna?
Sen undrar jag också om rettan (som jag har), kommer att försvinna om man laddar ner t ex en gixxer.?, ersätts den då eller finns båda två i spelet?

Sedan undrar jag givetvis om det går att göra wheelies o stoppies.. har försökt, men det gick inte så bra.. TIPS?

du kan ersätta din handling för R1'an med den som finns för pcj600'an, bara att skriva över raden för pcj600 i handling.cfg. laddar du in gixxern istället för pcj600 när R1 är aktuell försvinner R1'an och ersätts med gixxern.

däremot kan du byta sitt ställning på hojarna med en fil som va med i .rar filerna du ladda ner (antar att du laddat den som legat uppe på SH)
den heter bikeh.ifp . Bara att skriva över den i IMGtools, och rebuild archive.

med bikeh.ifp skiftar du angeln och freeway till sporthojar, byt skin på angel till din gixxer(istället att filen heter pcj600.dff/txd döper du om den till angel.txd/dff) och du har både R1 och gixxer att leka med, skriv över raden i handling.cfg och dom går lika bra också.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år