Viktigt angående Sporthoj-festen!!!

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Hej alla sporthoj-åkare och andra forumhängare!

Hoppas ni har/har haft en bra sommar! Nu börjar det på allvar dra ihop sig till årets happening, nämligen Sporthoj.com-festen här i Örebro den 23/8. Här kommer lite viktig info så här i sista minuten:

Vi måste ha en aktuell lista över vilka som kommer. Enda bindande anmälan, som garanterar sovplats, är FÖRSKOTTSBETALNING!. Vi är ingen stor klubb, och vår klubbkassa rör sig som mest om hundralappar. För att kunna arrangera festen måste vi förskottsbetala boende, band, ljudanläggning mm. Nu finns det ett antal anmälda namn på listan som ej betalat. Vi kan omöjligt veta om ni tänker komma/betala eller ej. :confused:

Som det ser ut nu har vi inte fått in tillräckligt med pengar för att täcka in det program vi har planerat. Om ni som anmält er men ej betalat ser till att göra det under de närmaste dagarna så ordnar det sig dock. Om inte måste vi börja banta programmet, vilket vore tråkigt både för er och för oss. :(

Således:
1. Ni som inte anmält er - GÖR DET!
2. Ni som anmält er men inte betalt - BETALA SNABBT SOM ATTAN så kan vi fortsätta planera som vi hade tänkt.
3. Ni som anmält er men inte kan/tänker komma - se till att stryka er från listan eller meddela oss, så vi vet korrekt antal deltagare.

På grund av ovanstående kommer vi att ta en förhöjd avgift på 300:- för dom som ändå tänker sig betala först på plats, vilket vi alltså inte vill att ni gör. Vi kommer inte heller att kunna garantera att det finns sovplats till dom som ej betalat i förväg.:fakta

Hoppas att vi kan lösa detta så den andra Sporthoj.com-festen i PBR:s regi blir precis så bra som vi vill att den ska vara!! :öl :rock :tummenupp

Vi ses där! Hör av er om det är några frågor.
Mvh,
PBR:s styrelse gm Kjelle (kassör)

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Kan ju bara i egenskap av band- och ljudfixare hoppas att allt löser sig. Vore surt som fan om det spricker så nära inpå festen...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Innan var det Mavve + 1, men nu kommer endast Mavveboy. + 1 ångrade sig och lovade att ta självmord :fakta

Ni som inte tror att det finns plats sen..... det finns alltid plats :D Jag och KGA delade på en tältplats tror jag men jag vaknade i en mörk stuga - ONT ÖVERALLT :eek:
(tro nu inte att ni kan planka in och glida runt utan att pröjsa för er, ni skämmer dessutom bara bort er om ni gör så)

Detta kan oxå vara rätt relevant: VAD BÖR VI TA MED OSS?
Förra året tog jag med mig sovsäck och tält utan att ens jag själv fick användning för det :rolleyes:
Detta året vet jag inte om jag har tankväska och har jag bara ryggsäck så blir det inte mycket som kommer med. Hade fö. bara tänkt ta med underkläder och litervis med dricka till Hagster :D

Hur är boendet? Vad heter platsen/campingen? Räcker det om glassbilen kommer 17:00, för en sån skall komma...?

750RR

Bifogat

• zx9burn.jpg
    zx9burn.jpg
    82.7 KB · Visningar: 469

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
maverick_750rr skrev:
Innan var det Mavve + 1, men nu kommer endast Mavveboy. + 1 ångrade sig och lovade att ta självmord :fakta

Ni som inte tror att det finns plats sen..... det finns alltid plats :D Jag och KGA delade på en tältplats tror jag men jag vaknade i en mörk stuga - ONT ÖVERALLT :eek:
(tro nu inte att ni kan planka in och glida runt utan att pröjsa för er, ni skämmer dessutom bara bort er om ni gör så)

Detta kan oxå vara rätt relevant: VAD BÖR VI TA MED OSS?
Förra året tog jag med mig sovsäck och tält utan att ens jag själv fick användning för det :rolleyes:
Detta året vet jag inte om jag har tankväska och har jag bara ryggsäck så blir det inte mycket som kommer med. Hade fö. bara tänkt ta med underkläder och litervis med dricka till Hagster :D

Hur är boendet? Vad heter platsen/campingen? Räcker det om glassbilen kommer 17:00, för en sån skall komma...?

750RR

Stället heter Fiskeboda.

Det är ju stugor som gäller så det som behövs är väl sovsäck och en kudde. Det kommer att finnas en bar på området med humana priser. En bärs kostar en tjuga...

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
maverick_750rr skrev:
NEJ!!! :skrämd
Det kommer inte sluta bra denna gången heller :(

Jo då..kommer att gå jättebra, Flemming.. :) :tummenupp :öl :zpy :crash

Du verkar besitta en hel del kul bilder från festerna..skulle vara kul att se mer.

oXydex

Guest
vad gör man om det finns ett namn som det är betalt för men som man inte ser på eran egna lista på er hemsida ??

Jag har betalat för användaren Håkan här på forumet och meddelat Blom detta

/oXydex

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
vad jag vet nu så är det mellan 15-20 st som inte betalat.. dock så vet jag att 2 st kommer att komma in i morgon..

så ni som inte betalat sabba inte för alla andra nu,

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
oXydex skrev:
vad gör man om det finns ett namn som det är betalt för men som man inte ser på eran egna lista på er hemsida ??

Jag har betalat för användaren Håkan här på forumet och meddelat Blom detta

/oXydex
bry dig inte om listan på våran hemsida.. kolla den under träffar istl

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Rodentboy skrev:
Du verkar besitta en hel del kul bilder från festerna..skulle vara kul att se mer.

Det finns HÖGVIS med bilder! :fakta Visst kan vi posta dem igen, men då på filmer/bilder i så fall. Allt för att ni som inte anmält er ska göra det! :rock

oXydex

Guest
blom skrev:
bry dig inte om listan på våran hemsida.. kolla den under träffar istl

Är inte det lite dumt att ha en lista under träffar (som alla lägger till sig själva i) som den aktuella listan istället för den på er hemsida ?

Eller du har ju säkert järnkoll på läget ändå men ville bara se så allt va grönt med hans bokning och då är den ju det =)

:tummenupp vi ses på festen då =)

Lövis

PennyBridge Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia
En stor orsak till att inte listan på våran hemsida och den på SH inte stämmer,är att det inte har funkat riktigt som det ska. Som vi skrev från början ,skulle man (om man inte betalade via FB) skicka en copy på betalningen till mig eller blom,så vi kunde se vilka som betalade.
Men det har inte funkat,många har bara betalat o eftersom bankerna har det idiotiska upplägget att info inte får skickas mellan bankerna,så blir det lite detektiv jobb att ta reda på vilka dessa som betalt är.

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Det hela är egentligen mycket enkelt:

1. Anmäl er.
2. Betala
3. Kom dit.
4. Ha jävligt kul.
5. Åk hem och längta efter nästa års fest.

:fakta

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Rodentboy skrev:
Stället heter Fiskeboda.

Det är ju stugor som gäller så det som behövs är väl sovsäck och en kudde. Det kommer att finnas en bar på området med humana priser. En bärs kostar en tjuga...

Men egen öl får väl förtäras ?? :confused:

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping