VIKTIGT behöver lite info om GEIWIZ.DE

Messiah

My body, my temple
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Aprilia SXV550
shoik skrev:
Halloj, täntke kolla med er om era erfarenheter med www.geiwiz.de? är dom seriösa? hur fungerar betalningen?
m.m.

hoppas på svar och att det är seriöst av er med... ha det

Det funkade perfekt, betalade in pengar på banken och fick sedan varorna 1,5 vecka senare :tummenupp

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Messiah skrev:
Det funkade perfekt, betalade in pengar på banken och fick sedan varorna 1,5 vecka senare :tummenupp

ok, mailade du in en beställning då? eller?

aja anledningen till detta är att jag blivit trött på alla jävla idioter på mc varuhuset starol ava mc osv... alla verkar vara så jävla upplåsta och självgoda, som t ex på starol.se så frågade jag res. killen om dom hade konfilter då svarade han vad ska du med det till? det låter ju bara mer och ger knappast någon mer effekt, jag svarade då att jag vill ha det för att det ger ett mysigt ljud samt ger bättre gasrespons, svaret jag fick var KNAPPAST det är för att det låter mer som man tror att det gå fortare, jag har tre täclingshojar här och dom går med orginal luftbox.
sen bad han mej leta efter dom res. delar jag behöver va fan det är ju hans jobb! och dyrt var det med, mkt billigare i tysklan jue

Messiah

My body, my temple
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Aprilia SXV550
shoik skrev:
ok, mailade du in en beställning då? eller?

aja anledningen till detta är att jag blivit trött på alla jävla idioter på mc varuhuset starol ava mc osv... alla verkar vara så jävla upplåsta och självgoda, som t ex på starol.se så frågade jag res. killen om dom hade konfilter då svarade han vad ska du med det till? det låter ju bara mer och ger knappast någon mer effekt, jag svarade då att jag vill ha det för att det ger ett mysigt ljud samt ger bättre gasrespons, svaret jag fick var KNAPPAST det är för att det låter mer som man tror att det gå fortare, jag har tre täclingshojar här och dom går med orginal luftbox.
sen bad han mej leta efter dom res. delar jag behöver va fan det är ju hans jobb! och dyrt var det med, mkt billigare i tysklan jue

jupp mailade och fick all info jag behövde för att gå in på banken och sätta in pengarna :)

hbg_speedster

Galen sporthoj.com medlem
Gick med
4 Jul 2003
Hoj
BMX
jag köpte mitt gianelli där, för säkerthets skull så frågade jag min pappa om man kunde kolla upp företaget så dom inte skulle kunna blåsa mig på 2 papp, så han jurisk (typ halvadvokat) kollade upp dom och då visade det sig att dom inte hade en enda betalningsnmärkning och att dom använde sig av en stadsbank som verkade vara bra. Så min erfarenhet av dom är : bra pris och bra grejer, fick hem dom efter ungefär 2 veckor,

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
Det gick hur smidigt som helst. Tog en vecka sen kom grejerna med budbil direkt hem.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Klart som fan man bor i Zon 3, den dyraste!! :huvet :huvet
Aja, priserna är inte så farliga... men fortfarande jobbigt :(

Edholm

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ktm 525
Har också bara bra erfarenheter av geiwiz.. beställt där två ggr. grejorna kom till dörren efter ungefär 2veckor.. :) Lite jobbigt att man ska måsta gå på banken för att sätta in pengarna bara, annars är det smidigt :)

AlpinA

öhh..
Gick med
26 May 2003
Hoj
Kommer
Tror jag oxå ska testa vad gewiz går för. Kan behöva nya lameller om ett tag så det är väl bara beställa så att man har dom när de behövs.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...