magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Inte nog med att även jag fyller 60 om tre veckor, fyller även samtidigt moped! Hitta moppe är lättare sagt än gjort.
Öhhhh, hur får du ihop det?
Jag gissar att han, precis som en god vän till mig, är född på skottdagen 1960. Min gode vän hoppas att han skall få en PUCH Dakota 75 med Buffalo II-styre i present. Antagligen inte.Öhhhh, hur får du ihop det?
Närmare 70 än 60! Men lika roligt ändå. Mentalt har man stannat i 25 års åldern. Jag tänker aldrig bli gammal!
Närmare 70 än 60! Men lika roligt ändå. Mentalt har man stannat i 25 års åldern. Jag tänker aldrig bli gammal!
Precis, skottårbarnet borde få en Puch Florida https://www.blocket.se/annons/vasternorrland/puch_florida/88328184
Dags att be chefen anställa lärlingar. Tänker f*n jobba ens en sekund efter det man blir "pensionsmyndig" - om man nu inte höjer åldersgränsen ett par gånger till - som man gjorde med mellanölen -77 när det begav sig och det flyttade in på systemet.
Sorry att jag kidnappat din tråd... ska ALDRIG mer göra så!
Precis, skottårbarnet borde få en Puch Florida https://www.blocket.se/annons/vasternorrland/puch_florida/88328184
Dags att be chefen anställa lärlingar. Tänker f*n jobba ens en sekund efter det man blir "pensionsmyndig" - om man nu inte höjer åldersgränsen ett par gånger till - som man gjorde med mellanölen -77 när det begav sig och det flyttade in på systemet.
Sorry att jag kidnappat din tråd... ska ALDRIG mer göra så!
Mitt minne sviker mig, men kallades inte det där för "Stockholmsstyre"?
Mitt minne sviker mig, men kallades inte det där för "Stockholmsstyre"?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|