Viktigt medelande till idoten med blå hoj!

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Om den idoten jag mötte i går (lördags) på vägen mellan Vilan/Sävja och järnvägsviadukten där ute bakom Coop finns här på sporthoj.com så ska han/hon läsa detta:

Hur fan kan man köra som en jävla idiot på en trafikerad väg med en passagerare utan hjälm och bara i träningsoverall?? Om du med den blå 80-talshojen läser detta så ta till dig vad som kunde ha hänt om en bil råkade göra något oplanerat. Eller en hare hoppade ut eller ett barn! Vad fan tänker man med! MOPPEFUCKO!! :mad: :mad: :fatta!

/Ilsken ungdom!

Tweety

Tweety är gud!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Yamaha Thundercat
Henkka skrev:
Om den idoten jag mötte i går (lördags) på vägen mellan Vilan/Sävja och järnvägsviadukten där ute bakom Coop finns här på sporthoj.com så ska han/hon läsa detta:

Hur fan kan man köra som en jävla idiot på en trafikerad väg med en passagerare utan hjälm och bara i träningsoverall?? Om du med den blå 80-talshojen läser detta så ta till dig vad som kunde ha hänt om en bil råkade göra något oplanerat. Eller en hare hoppade ut eller ett barn! Vad fan tänker man med! MOPPEFUCKO!! :mad: :mad: :fatta!

/Ilsken ungdom!

Låter nästan som den stulna jag skrivit om.......

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
Kanske kan vara ett område som den kan finnas i (Sävja/vilan)

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Finns en blåing (utan dekaler) på salabacksgatan i de nybyggda husen som kör i träningskläder!
Han gasar som fan varje gång han kommer. Fast det hoppas jag han fortsätter med : )
Låter juh så gott med en högvarvande hoj!

Inte samma hoj, läste ordentligt denna gång och det är juh en R1'a som står här.

Last edited:

Tweety

Tweety är gud!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Yamaha Thundercat
Tack Henkka!!! Hade du inte blivit arg hade de inte hittat hojen! Jag ska hälsa och tacka för hjälpen!!

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
fiiint att även den kom till rätta :) o hoppas ägarinnan klarar sin uppkörning imorgon oxå! :)
/z

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Tur att den är återfunnen och i rätta händer nu då! :) Lovar att fortsätta att reta mig på idioter...

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...