Sportec M3 har jag kört massor med. Dom funkar till allt.
Sportsmart är riktigt bra dom med.
Jag hade Power Pure på min 530... men körde en del bana. Grymt nöjd med dessa och kommer dunka på dem på min 690.
Vill du få ut mer mil så är Roadsmart eller Pilot Road de bättre alternativen.
Jag har testat båda, inget av dem höll mer än 450 mil...
Michelin Puré!
Kört dem nu på 600an.. Ok lite mer effekt, men släpper tidigt och okontrollerat jmf med Dunlop..
Sportsmart eller rOADsmart säger jag med.. På gata - Roadsmart
Inte så lite mer effekt... typ 100hk mer.....
Allt är relativt.
Typ 55hk mer med mina mattekunskaper, eller så har du din 690 strypt till 17 hästar?
Det jag tycker är det knpiga med Purén är inte att det inte går att sätta banrekord med dem (det kan jag inte oavsett material så det spelar ingen roll). Men dem släpper liksom inte på ett "bra" och mjukt sätt, som t.ex Dunlop eller Metzeler gör. Ok, man blir inte avkastad, men de liksom "hugger" på ett sätt jag inte riktigt känt förut. Eller så är mina fjädringinställningar helt kräjjzy.
Njaee nu var det ju så att jag menade min 530 med 53hk... du borde väl ha minst 130 pållar i 600:an?
SAnt....skillnaden borde ligga i vikten då... hade ett släpp på Sviestad i den bakre chikanen.. helt odramatiskt. Tyckte bakdäcket sa till i tid.. men det är kanske jag som kör som en kärring och inte tar i....117 original + PC, filter, helsystem minus slitage.. Så 120 kanske?
Problemen med fästet jag upplevt har dock varit vid max nedlägg och där tar man ju inte ut mer än max dina 50 häst iaf
SAnt....skillnaden borde ligga i vikten då... hade ett släpp på Sviestad i den bakre chikanen.. helt odramatiskt. Tyckte bakdäcket sa till i tid.. men det är kanske jag som kör som en kärring och inte tar i....
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|