obiwan1 skrev:Man undrar ju, när man tittar på hur premien ökar för sporthojar.
Det kanske skulle vara bra med en "skamlista" här på siten. Vilka som har kraschat under året och hur ofta.
Please don´t hang for this one too Swedie.
begge skrev:Känns som detta är en skållhet potatis som undviks på forumet - Läggs locket på eller törs "någon" berätta...?
Kurt skrev:Om man inte räknar den gången då jag stillastående fastnade med foten i sidostödet och välte i garaget. Men det blev ju ingen försäkringsfråga...
Swedie skrev:Ni båda drar ALLA över en kam.
Ett ytterligare inlägg i den riktningen och även denna tråden stängs.
Kurt skrev:Ja, som svar på frågan kan jag säga att jag aldrig har kraschat! Om man inte räknar den gången då jag stillastående fastnade med foten i sidostödet och välte i garaget. Men det blev ju ingen försäkringsfråga...
Ditt sätt att framföra en önskan är rutten. Vet inte vart du kommer ifrån men här på SH ska man vara hövlig och behandla andra som man själv vill bli behandlad.obiwan1 skrev:Jag kommer ihåg hur det känns att åka skamsläp (ja, jag har tävlat), och därför tycker jag att det kunde kännas bra för dem som klotar ideligen på gatan (till stora kostnader för oss andra) att få visa upp sin byk i offentlighetens ljus.
Jag har haft mc kort och hoj i 5 år ( Triumph Daytona 955i ) och inte krachat någon gång men att sitta och tjura att andra lägger omkull ger ingenting.obiwan1 skrev:Jag kommer ihåg hur det känns att åka skamsläp (ja, jag har tävlat), och därför tycker jag att det kunde kännas bra för dem som klotar ideligen på gatan (till stora kostnader för oss andra) att få visa upp sin byk i offentlighetens ljus.
obiwan1 skrev:Man undrar ju, när man tittar på hur premien ökar för sporthojar.
Det kanske skulle vara bra med en "skamlista" här på siten. Vilka som har kraschat under året och hur ofta.
Please don´t hang for this one too Swedie.
Till vilken nytta då? För att du ska kunna lägga dräpiga kommentarer sen?obiwan1 skrev:Jag kommer ihåg hur det känns att åka skamsläp (ja, jag har tävlat), och därför tycker jag att det kunde kännas bra för dem som klotar ideligen på gatan (till stora kostnader för oss andra) att få visa upp sin byk i offentlighetens ljus.
obiwan1 skrev:Jag kommer ihåg hur det känns att åka skamsläp (ja, jag har tävlat), och därför tycker jag att det kunde kännas bra för dem som klotar ideligen på gatan (till stora kostnader för oss andra) att få visa upp sin byk i offentlighetens ljus.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|