Det mest "ovanliga" jag kört är Ducati ST4 och GasGas 400
Däremot har man hunne me ett helt gäng japanare
*Edit:
125 klassen:
Honda CM125 - Tråkig slö custom med litegranna charm
Honda CRM125 - Roligast av 125orna jag prövat
Honda CB125 - Mysig karaktär, bättre hoj på gata än RDn
Yamaha RD125 - Min gamla bruksmaskin, rätt kul korta sträckor med rappa kurvor, livsfarlig över 130km/h
Cross/Offroad:
Kawasaki KX125 - Min egen maskin (-99), upplevde den som ettrigast
Honda CR125 - Bra botten för en 125a
Yamaha YZ125 - Som Hondan
Kawasaki KX250 - Bästa maskinen efter en crossbana
Gasgas (?)400 - Överraskande lätt å rapp
Honda XR650 - "Tung", men lättkörd å skön
Husaberg FE650 SM - En av mina nuvarande
Landsväg:
Honda CB900 Hornet - Bra sittställning, skulle mycke väl kunna vara nästa maskin efter gata. (när man glömt racingtankarna)
Honda CB1300 - För mycke motorbroms i min åsikt
Honda VFR800 (Vtec) - Även denna mycket fin, uppmanar till högre hastigheter än horneten dock.
Honda Pan Europeean - Bil.
Honda CBR1000RR - Överdrivet mycke pulver för mig iaf, garanterat döden på landsvägen och personligen har jag långt kvar tills jag klarar av dess kapacitet på bana.
Yamaha R6 - Lätt, tjock, rolig karaktär, VÄLDIGT tråkig att åka bak på, en av mina nuvarande maskiner.
Yamaha Fazer 1000 - Länge sen jag provkörde den, men den var oxo trevlig efter vägen, relativt bra botten
Suzuki Intruder - Japp, det är tryck i den faktiskt, men vilket tåg att köra!
Ducati ST4 - Besvikelse, jag trodde jag skulle få den där glimten i ögat som alla ducatiförare har, de som vet/känner något speciellt. 4000 varv å vrida på var nästan bara glömma, iaf om man ville att det skulle hända något mer än att hela maskinen skakade ordentligt. Annars är det helt klart en fin maskin, bästa åk-komforten hittills, möjligtvis att Pan Euro var bättre men den går fetbort
*Edit, fyller på:
DT125 - Skaplig maskin, inte så mycke nytt, inte bäst på nåt men bra på allt
PW80 - Håller, å håller, å håller, förutom några omborrningar då, min första egna maskin, den maskin man gjort bort de flesta krasherna på, vinter-rolig utan dubb!
DR350 - Helt klart en vettig maskin som mellanklass, roligt för lite pengar!
Har säkert glömt bort nån nu, låna ut så fyller jag på listan