björn.e
hej hej
Trots priser mm... Har inte bestämt mig en men det ser ut att bli så att jag kör Fre + tävlingen. Några mer som ska ner (upp)?
ecce skrev:Trots priser mm... Har inte bestämt mig en men det ser ut att bli så att jag kör Fre + tävlingen. Några mer som ska ner (upp)?
ecce skrev:Trots priser mm... Har inte bestämt mig en men det ser ut att bli så att jag kör Fre + tävlingen. Några mer som ska ner (upp)?
oscar skrev:Var skickar jag anmälningsblanketten? Adress? Kanske går det att faxa den?
Nä, nä (jag har en lättare variant av hybris). Säsongen började när förra årets sista tävlning var över. Tävlingen är bara ett prov. Allt du gör från förra årets sista tävling till årets första tävling är förberedelser som ingår i säsongen. Låt kalla det frånsäsong, men säsong är det likväl. Tänk på det som frånsäsong och tävlingssäsong, då klarnar det lite. Det är som i skolan. Man får undervisning och gör prov i skolan men gör läxorna hemma. Läxorna är det stora arbetet. På samma sätt är det med RR. Det är förvånansvärt lite tid man spenderar på banan. Merparten av tiden går åt till förberedelser. Det är därför man måste bli kompis med frånsäsomgen och allt det jobb som det innebär. Frånsäsongen blir bara roligare och roligare för varje år som går. Det är en stor utmaning att vara bättre och bättre förberedd varje år. Tyvärr hänger bättre förberedelser hårt ihop med hur mycket prylar man har råd att köpa, men vissa saker kostar nästan gratis, som träning t ex.Swedie skrev:1 månad kvar nu gubbs så startar RR säsongen!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|