"Vilka skall med" -funktion

Blade

G'day Mate
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Mad anledning av att sommaren dundrar in med stormsteg och allt vad det innebär med grillfester och gemensamma åkningar lägger jag in denna tråd igen...

Jag efterlyser en funktion där man i en tråd kan fylla i en lista om man ämnar joina den föreslagna aktiviteten.
Som det är nu skickar alla ett nytt inlägg och kopierar föregående inläggares lista och i sitt inlägg lägger in sitt namn.
Det blir fasligt många inlägg, och tråden tenderar att spåra ur med diverse inlägg om dåligt med pengar och för många whiskey dagen innan!

På detta sätt får man en överblick vilka som kommer och man kan på en sida läsa samlingsplats, färdväg och antal deltagare!

:) :) :)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Mycket bra idé!! :)

Då kunde listan tex ligga längst upp på sidan där omröstningen brukar ligga... Sen får man väll fixa nått så inte listerna blir för långa ifall det är många som skrivit in sig, typ att dom 20 senaste visas o man kan trycka på en knapp så man ser hela listan...

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Går ju göra redan med den befintliga "röstningsfunktionen". Bara lägga upp en omröstning, en publik sådan, där man ser vilka som röstat vad, med ett enda alternativ, "Jag hänger med", fixat och klart? Man kan ju tom tänka sig ha ett andra alternativ, typ "Jag hänger kanske med"? En ev. utökad funktion skulle kanske vara att man kan ändra hur man röstat, utifall man får förhinder och inte kan hänga med...

/B

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...