Aprilia rs 125
Ja jag har åsså hört att aprilian ska va värst!1 men hur ofta ska de servas och bytas kolv?
Som en yamaha YZf 125 går dom att trimma upp nått? har för mig att de enda man kan göra e och bytta avgassystem. hur går en yamaha någon som vet?
Ja jag har åsså hört att aprilian ska va värst!1 men hur ofta ska de servas och bytas kolv?
Yamaha DT125 med portad topp
Det är la inte ofta man portar toppen på en 2t?
finns en strypning på vissa dt där en kanal i toppen sänker kompet, om det var den MC doktorn menade
finns en strypning på vissa dt där en kanal i toppen sänker kompet, om det var den MC doktorn menade
RGF går undan och är underskattad ^^
roligast med supermotard
Roligare med motard Och 2-takt
sHIt same XD Supermotard i övrigt
Jo, man kan nästan köpa en rg istället för aprilia om man inte är så kräsen, är ändå samma motor. Är väl någon skilnad men de handlar inte om mycket. självklart skiljer sig ram,bromsar och fjädring mm. Men som sakt, rg går bra för sin ålder och är man inte kräsen/inte vill lägga för mycket pengar så duger det.
Motard/Enduro hojar brukar vara vassare i ax och ha bättre bottendrag än övriga men sporthojarna har fördelen att kunna gå längre på mätarn i och med faktorer som vindmotstånd och annat.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|