För långa resor på hundratjufemmor så finns det väl bara ett smart val, Honda Varadero.
Men ifall man vill ha möjligheten till lite mer inspirerad körning så tror jag inte att Duken är obekväm på längre resor heller.
Duke har mer upprätt position =bättre vid längre resor
Dock så är yzf sjukligt mycket mer pr...
..Jag försöker att vara så lite partisk som möjligt men varaderon är nog den bästa annars Yamahan!
Helt korrekt
Har kört både cbr 125 och r125:an och med handen på hjärtat så kan jag säga att det inte är stor skillnad man tänker på förutom när träsmaken infinner sig 30 mil tidigare på båda dom andra hojarna..
Min hoj har ett takkoni-slipon men det i kombination med ett modellanpassat luftfilter från dna gissar jag att man kommer få ett par hästar till med iaf
Kommer ut på blocket ivår för runt 20-25 nånting -03:a med 3k mil på mätaren och alltid servad på hondaverkstad när den ska
Ingen som vet hur det är med Derbi senda terra 125? går dom ens att få tag ?
Jag tycker iaf den är snyggare än varaderon. vet dock inget annat med kvalité mm.
Ingen som vet hur det är med Derbi senda terra 125? går dom ens att få tag ?
Jag tycker iaf den är snyggare än varaderon. vet dock inget annat med kvalité mm.
Skulle aldrig åka iväg på touring med en högt trimmad 2taktare finns inte på kartan.
Om jag inte misstar mig (vilket jag kanske gör) är inte en KTM EXC en sådan som kolven måste bytas ut var 14:de timme?
Som Degenerate säger "komforten går att diskutera", men om du kommer på någon smart lösning så är jag mer än glad till att få höra den!
Dessa underbara kolvbytarrykten.. Kolven är rekommenderad att bytas var 25:e timme om du är tävlingsåkare och verkligen krämar skiten ur den konstant. Du kan gott och väl köra upp till 50 timmar på samma kolv.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|