MotoGP anger 400w/styck.Jag har sökt, men sökmotorn verkar muppad!
Vilken effekt brukar däckvärmare ligga på? Jag har KTM original värmare.
MotoGP anger 400w/styck.
Är KTMs värmare MotoGP med annat tryck?
Nope, KTM-värmarna är riktiga märkesvärmare capit medans MotoGP är de billigaste man kan få tag på.
Billiga ja, men inte nödvändigtvis dåliga. Finns ju flera märken som är dyrare och sämre. Fråga Pär hur många reklamationer han hade förra året.Nope, KTM-värmarna är riktiga märkesvärmare capit medans MotoGP är de billigaste man kan få tag på.
Japp !! Tycker jag och några till i alla fall.Är dom bra och billiga?
Nope, KTM-värmarna är riktiga märkesvärmare capit medans MotoGP är de billigaste man kan få tag på.
Jag sa aldrig att de var dåliga eftersom jag inte använt dem själv.Billiga ja, men inte nödvändigtvis dåliga. Finns ju flera märken som är dyrare och sämre. Fråga Pär hur många reklamationer han hade förra året.
Är husabergs värmare samma som ktms?
Någon som VET (inte vad dom tycker/tror själva) hur varmt ett supermotodäck ska/bör vara för optimalt grepp. Skiljer ju lite beroende på däckfabrikat osv.
För jag har inte en aning. Jag kör ändå hyggligt fort tror jag. Men det är aldrig i närheten av 90 grader. Tror mina däck har brunnit upp långt innan.
Johan hjälpte mig i helgen och mätte mina däck till runt 50 grader vid ett träningspass. (Min främre bromsskiva till 380 grader.) Jag kan någon gång vid träning mäta andras däck temperatur om ni påminner mig.
Det verkar ju vara så vitt skilda temperaturer som vi har på våra däckvärmare.
Jag har Husabergs orginalvärmare. Dom blir väl runt 55 grader ca.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|