miicke
Ny medlem
Jag skulle bara vilka kolla med er hoj-nissar vilken hoj ni rekommenderar som första hoj?
Mavve skrev:GSXR1000 - sen behöver du inte byta upp dig
En hoj att "växa" i.
Quaya skrev:Jag skulle bara vilka kolla med er hoj-nissar vilken hoj ni rekommenderar som första hoj?
Tom skrev:Sannolikt behöver man inte byta alls, man lär slippa sådana bekymmer relativt omgående.
Mavve skrev:Precis, det bekymret försvinner samma dag du skriver på ägarbeviset till literhojen.
Holger skrev:jo hade jag köpt en typ 650/750 så hade jag lessnat på 1 vecka men hojen jag köpte håller lätt 1 säsong till trots sin ålder.Körskole cyklarna skulle jag vägra åka på men det beror ju på vad man gillar,dom var alldeles för slöa för min smak.
Quaya skrev:Jag skulle bara vilka kolla med er hoj-nissar vilken hoj ni rekommenderar som första hoj?
OLJEKYLD GSXR skrev:Om en R1 är mer svårkörd än din fzr? Ehh, ja, det är den. Din fzr går inte på bakhjulet de tre första växlarna på gas och resten av växlarna över vägskarvar, krön och liknande. Nån dag kommer jag få krupp när folk på fullaste allvar tycker att man som nybörjare ska åka runt med mer än 100hk, men inte idag, jag orkar inte.....
OLJEKYLD GSXR skrev:Om en R1 är mer svårkörd än din fzr? Ehh, ja, det är den. Din fzr går inte på bakhjulet de tre första växlarna på gas och resten av växlarna över vägskarvar, krön och liknande. Nån dag kommer jag få krupp när folk på fullaste allvar tycker att man som nybörjare ska åka runt med mer än 100hk, men inte idag, jag orkar inte.....
cRoC skrev:Holger: Skulle du rekomendera en fzr 1000 till en 18åring som kört 125a i 2 år?
cRoC skrev:Holger: Skulle du rekomendera en fzr 1000 till en 18åring som kört 125a i 2 år?
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!