Vilken grym dag!

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Va i varberg och körde lite idag. hade tråkigt å ingen att köra med. Körde runt lite och såg en -06 GSXR komma körandes som såg lite vilsen ut, körde efter och körde om, personen i fråga började köra efter.

Vi körde kanske 2 mil såhär, sedan kommer vi till en korsning, som går vidare mot en väg ditåt jag bor. Där vinkar jag in honom och vi går av hojjarna och hälsar på varandra.

En av de mest ödmjuka och trevliga personer jag någonsin träffat - Barett .

Vi drog hemmåt mitt föräldrarhem, tog kaffe å fika, satt å snackade me morsan och farsan, sedan drog vi en riktigt skön runda genom skogar och instängda landskap i ett par mil. Återvände sedan till Varberg å snackade lite å softade.

En av de roligaste mc-dagarna jag haft. Tänk om alla vore så öppna och bara hängde me på en runda.

Grymt bra Barett @SH
 
Last edited:

rfb

Klor, Juice och avfettning
Gick med
22 May 2006
Ort
Södertälje
Hoj
YZF600 Thundercat(såld) Suzuki TL1000s -97(såld) Suzuki SuperBike (TL1000R) (såld) Husaberg FS650 Motard (såld) Aprilia 650 SuperMotard (såld) - R1, GSXR750, Aprilia RSV m.m. - allt är sålt :(

duccen900ss

Sportscam.se 4 life!
Gick med
25 Jul 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati 848, Ducati Multistrada & KTM 400EXC
Brukar fundera på det att när man är ure och åker så vinkar man glatt till varandra men när man stannar och tex tar en fika så vågar man inte prata med varandra... Fast att man har exakt samma intresse! Kanske bara är så i Sthlms området eller?
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
duccen900ss skrev:
2353350 Brukar fundera på det att när man är ure och åker så vinkar man glatt till varandra men när man stannar och tex tar en fika så vågar man inte prata med varandra... Fast att man har exakt samma intresse! Kanske bara är så i Sthlms området eller?

Samma överallt skulle jag gissa. Idag va det nog så att både jag å han va jävligt trötta på att köra runt ensamma å sket i att vara blyga :) Sånt skulle hända oftare, då skulel jag trivas på vägarna bra mycket mer
 

dwestlund

ny bild
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Södra
Hoj
a' Bug Eyed beast -955i -99
duccen900ss skrev:
2353350 Brukar fundera på det att när man är ure och åker så vinkar man glatt till varandra men när man stannar och tex tar en fika så vågar man inte prata med varandra... Fast att man har exakt samma intresse! Kanske bara är så i Sthlms området eller?
Visst e det lite så, men sen betyder ju inte vinken att man är tjenisar, mera att det är fri väg bakom mig vid mötet. Eller?

Edit:
I dag tyckte jag crom gubbarna vinkade extra mycke, men det va jag som gjort det klassiska - Glömt Blinkersen på.
 
Last edited:

fart freak

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Värmdö
Hoj
VTR Firestorm
manligt vänskap i läder, sen presenterade du honom för dina föräldrar :va

"love is in the air...."

:arsele

:D
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
hah =) Va nog fel att visa mitt nöje på detta forum. Alla verkar lida av bögfobi eller något liknande. Kanske för små penisar ;)
 

HbgQ

Guest
vbg_snake skrev:
2353853 hah =) Va nog fel att visa mitt nöje på detta forum. Alla verkar lida av bögfobi eller något liknande. Kanske för små penisar ;)


Dom är bara avundsjuka....

Låter som en riktig höjdar dag du hade....
Önskar man var lika "modig"
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
vbg_snake skrev:
2353853 hah =) Va nog fel att visa mitt nöje på detta forum. Alla verkar lida av bögfobi eller något liknande. Kanske för små penisar ;)
Nädå, skit i freaksen som påpekar sådant. Även fast det vore lätt.

Det är härligt och höra att det finns trevliga människor därute.
 

rfb

Klor, Juice och avfettning
Gick med
22 May 2006
Ort
Södertälje
Hoj
YZF600 Thundercat(såld) Suzuki TL1000s -97(såld) Suzuki SuperBike (TL1000R) (såld) Husaberg FS650 Motard (såld) Aprilia 650 SuperMotard (såld) - R1, GSXR750, Aprilia RSV m.m. - allt är sålt :(
dwestlund skrev:
2353439 Visst e det lite så, men sen betyder ju inte vinken att man är tjenisar, mera att det är fri väg bakom mig vid mötet. Eller?

Edit:
I dag tyckte jag crom gubbarna vinkade extra mycke, men det va jag som gjort det klassiska - Glömt Blinkersen på.

Att det är fri väg bakom mig? Hmmm, har aldrrig tolkat det så, mer som en hälsning mc-folk emellan, sen att man gör "peace" om bängen är i trakten...eller?
 

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
vbg_snake skrev:
Tänk om alla vore så öppna och bara hängde me på en runda.

:fakta Ibland får man intrycket av att folk är rädda att göra bort sig och "vara dumma i huvet" när man fikar etc, gör det till en större grej än vad det är.
 

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Ort
Jönköping
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Låter som en bra dag!
Men det känns iaf som mc-folk håller ihop, stannar man för tankning så kan man ju alltid prata med nån mc-åkare :tummenupp

Offtopic: Var ligger bra vägar runt Varberg?
Kollade karta igår å kände igen Lygnern men det är ju vid Kungsbacka
Här från Jönsköping tar man ju lämpligast vägen mot tranemo(underbar)
Men efter Kinna sen är man ju lite lost ...
Lämpliga vägar?
 

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
vbg_snake skrev:
2353853 hah =) Va nog fel att visa mitt nöje på detta forum. Alla verkar lida av bögfobi eller något liknande. Kanske för små penisar ;)

Jag gissar att det är mer skämt än allvar i vissas inlägg :) Men jag tycker att det var vågat! Kul iniativ!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top