vilken hoj ska jag köpa?

125_Power

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2007
Hoj
yamaha
jag undrar vilken av yamaha dt125r eller honda xr125l vilken är bäst. finns det fler bra alternativ på 20-25000 kroners klassen kollar mest efter offroad...

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
jag undrar vilken av yamaha dt125r eller honda xr125l vilken är bäst. finns det fler bra alternativ på 20-25000 kroners klassen kollar mest efter offroad...

Jag kör en honda XR på körskolan tycker den är ganska skön och köra... HAr inte prövat DT men den är nog mycket snabbare en XR

Willegard

Medlem
Gick med
2 Feb 2007
Hoj
Husqvarna Vitpilen 701
Är du ute efter att cruisa eller brassa på?(leka)

XR: cruisa (4 takt..)
DT: Leka och ha skoj (2 takt)

125_Power

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2007
Hoj
yamaha
jag är nog ute efter gott acc och hyfsad tophastighet... så det blir nog en dtr har aldrig kör xr men dtr är skön att köra

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Finns bara ett RÄTT svar på frågan och det är:

TJÖÖÖÖÖÖÖÖP min. helt nyrenoverad.

dessutom rejält mycket mer pulver än i en DT:yoparty

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2874783 Finns bara ett RÄTT svar på frågan och det är:

TJÖÖÖÖÖÖÖÖP min. helt nyrenoverad.

dessutom rejält mycket mer pulver än i en DT:yoparty
Hans budget var "20-25000" och säljer du den för 25 så köper jag den. :D

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Ska du sälja din? Why?!

Jag vet inte riktigt. skall nog ha den över sommaren iaf. Men som jag nämnt tidigare så körde en jag känner ihjäl sig i torsdags. så jag har lessnat lite på det här med fordon. känns som det inte är värt det. men det är säkert bara humöret som spökar..

time will tell.

nu när hojen är som ny så vore det ju samtidigt bra att sälja den. Tror jag kan få jävligt bra betalt som den är nu..

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
SXV 550 -06
2874862 Jag vet inte riktigt. skall nog ha den över sommaren iaf. Men som jag nämnt tidigare så körde en jag känner ihjäl sig i torsdags. så jag har lessnat lite på det här med fordon. känns som det inte är värt det. men det är säkert bara humöret som spökar..

time will tell.

nu när hojen är som ny så vore det ju samtidigt bra att sälja den. Tror jag kan få jävligt bra betalt som den är nu..
Ååå fan :( Visste inte :( Hoppas det går bra för dig :)

Hojjen

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
ktm125exc sixdays sm kittad, doma effekt
Jag vet inte riktigt. skall nog ha den över sommaren iaf. Men som jag nämnt tidigare så körde en jag känner ihjäl sig i torsdags. så jag har lessnat lite på det här med fordon. känns som det inte är värt det. men det är säkert bara humöret som spökar..

time will tell.

va fan kiel e du helt skadad eller , du köppte ju fan nyss hojjen plus att du har köpt sm kit och hela skiten nu och så säger du att du ska sälja den :p va fan hur trög/tråkig får man bli......:va :confused: du köppte väll sm kittet för du skulle köra :p?

Last edited:

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08

time will tell.

Ja hemskt det där.
Men låt inte det få dig att sälja hojjen, tvärtom.

Vi ska ju dra ihop ett gäng o köra i sommar. Såvitt jag vet fyller du inte 18 föräns nästa år? Ha kvar den ett tag till vettja :)

//NICCO

EDIT: Såg att jag är inloggad på min brors användare men det är iaf NICCO som sitter här orkar inte logga ut.

Last edited:

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Jo det är en bit, ovärt om du inte vill ha den :D

annars så kan det vara värt det, jag hämtade ju min i värnamo, den gick att få in i bilen :yoparty men vi var tvungna att lossa styret och ta väck framhjulet

125_Power

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2007
Hoj
yamaha
Jo det är en bit, ovärt om du inte vill ha den :D

annars så kan det vara värt det, jag hämtade ju min i värnamo, den gick att få in i bilen :yoparty men vi var tvungna att lossa styret och ta väck framhjulet

okej.. ska försöka övertala morsan att åka till stockholm.. men hur fort går den... e det lätt att få tag i delar till den

Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska