N.Blomqvist
Gudomlig sporthojare
Jag prenumererade på Bike förra året och var rätt nöjd med den blaskan, men tänkte eventuellt prova något nytt i år.
Vilken tidning kan ni rekomendera?
Vill jag läsa om farbröder som med andaktsfull vördnad sakta putsar på en gammal Husqvarna Rödmyra så köper jag ett lösnummer av aktuell tidning, likaså om jag vill se en fulltatuerad läderkille stå och se farlig ut brevid sin HD med tremetersframgaffel som han nyss fått att sluta läcka olja efter en total ombyggnad under två och ett halvt år...
Nej, jag är prylbög, vill ha information om det senaste, coolaste, fräckaste.
Jag tänker köpa mig en ny hoj i vår, (ska bestämma mig på mässan), och vill ha kontinuerlig info om alla must-have-prylar på marknaden.
Tyngdpunkten ska ligga på gathojar, sporthojar och sporttoringhojar.
Jag vill läsa om det senaste, fräna tester, tips på bra resor med hoj, osv.
Är det Bike som gäller?
Eller Allt Om MC?
MC-Nytt?
Någon annan tidning?
Vilka tidningar prenumererar ni på och är ni nöjda eller inte?
Vilken tidning kan ni rekomendera?
Vill jag läsa om farbröder som med andaktsfull vördnad sakta putsar på en gammal Husqvarna Rödmyra så köper jag ett lösnummer av aktuell tidning, likaså om jag vill se en fulltatuerad läderkille stå och se farlig ut brevid sin HD med tremetersframgaffel som han nyss fått att sluta läcka olja efter en total ombyggnad under två och ett halvt år...
Nej, jag är prylbög, vill ha information om det senaste, coolaste, fräckaste.
Jag tänker köpa mig en ny hoj i vår, (ska bestämma mig på mässan), och vill ha kontinuerlig info om alla must-have-prylar på marknaden.
Tyngdpunkten ska ligga på gathojar, sporthojar och sporttoringhojar.
Jag vill läsa om det senaste, fräna tester, tips på bra resor med hoj, osv.
Är det Bike som gäller?
Eller Allt Om MC?
MC-Nytt?
Någon annan tidning?
Vilka tidningar prenumererar ni på och är ni nöjda eller inte?