-PLM- skrev:Ser ut som 640. Motorn har grå färg så gissar på en -03?
Värde... 15-20lax kanske?
jag skulle gissa på nått äldre.. med ny motor. själv hade jag en 97:a med 02 motor i.. som blev stulen ... känns väldigt olustigt o se nåt liknade. som inte har nått ramnummer eller motornummer osv.Victor skrev:Som topic lyder; vilken sort, årsmodell är det?
Och vad skulle ni betala för den om den saknade regnummer, ramnummer och andra papper förutom lagligt kvitto från mig?
Och nej, jag ska inte sno den utan polisen kanske säljer den.
om man kollar på fästet till hjulaxeln på gaffeln så skulle jag kunna tro att det är en 97:a. var tydligen bara då dom hade USD gaffel oxå. dom nyare lc4rna har en annan gaffel.. med ett annat fäste tror jag.Victor skrev:Som topic lyder; vilken sort, årsmodell är det?
Och vad skulle ni betala för den om den saknade regnummer, ramnummer och andra papper förutom lagligt kvitto från mig?
chukabowa skrev:om man kollar på fästet till hjulaxeln på gaffeln så skulle jag kunna tro att det är en 97:a. var tydligen bara då dom hade USD gaffel oxå. dom nyare lc4rna har en annan gaffel.. med ett annat fäste tror jag.
EDIT: nu när jag kollar närmare på bilden ser jag att det inte är en USD gaffel... så det skulle kunna vara en 98 eller 96.. kanske 95. eller ännu äldre men motorn är från 03 och framåt.. eller en ommålad gammal motor. står det "high flow" på toppen så e den 03 eller nyare.
Victor skrev:Som topic lyder; vilken sort, årsmodell är det?
Nesse skrev:Vilken KTM är detta då???
KTM640Y2K skrev:
KTM640Y2K skrev:
jP skrev:På tal om mindre vanliga KTMer:
http://www.blocket.se/view/6509493.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0
Hur länge har KTM existerat egentligen?
Wiseguy skrev:Hojen gick för 15000:- enligt fordonskammaren.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|