Gamen
Nybliven myndighetsföraktare
Sen en längre tid tillbaka kliar det som fan i busnerven. Lusten att lära mig bakdäckskörning, stoppies och liknande skitcoola saker har lett mig till en okontrollerbar köpa motard känsla.
Så eftersom vintern håller oss i ett järngrepp har man haft någorlunda med tid att spana runt. Rent ekonomiskt och vettigt ur service o försäkring synpunkt så har mitt öga landat på en xt660x, dock får jag erkänna att det buktar lite extra i underlivet när ktm kommer på tal.
Så min fråga är: VAD SKA JAG KÖPA?????
yamaha har 5 år garanti på sina prylar, ktm har 6 månader
yamaha kör med 1000 mil seviceintervall, vad ktm har vet jag inte på rak arm men det är typ 5 minuter.
Snälla bullen hjälp mig, jag vet inte om jag är ensamn om det här problemet men det börjar bli väldigt jobbigt.
(personerna som medverkat i texten heter egentligen något annat)
Typ galet glad för assistans
Så eftersom vintern håller oss i ett järngrepp har man haft någorlunda med tid att spana runt. Rent ekonomiskt och vettigt ur service o försäkring synpunkt så har mitt öga landat på en xt660x, dock får jag erkänna att det buktar lite extra i underlivet när ktm kommer på tal.
Så min fråga är: VAD SKA JAG KÖPA?????
yamaha har 5 år garanti på sina prylar, ktm har 6 månader
yamaha kör med 1000 mil seviceintervall, vad ktm har vet jag inte på rak arm men det är typ 5 minuter.
Snälla bullen hjälp mig, jag vet inte om jag är ensamn om det här problemet men det börjar bli väldigt jobbigt.
(personerna som medverkat i texten heter egentligen något annat)
Typ galet glad för assistans