Hej ska ta mej friheten och köpa en 125cc Lätt mc. Har ingen aning om vilka som är bra / Dåliga så jag undrar om ni vet några bra /billiga ? Ska hellst vara runt 5-10 tusen. OCh föressten hur mycket kostar kortet ?
Tjöp min BMW 520i. 129 hk, går som sattan. Har fett basslådda och man får fett mykket bruddar när man svänger för bi lokala Sybilla. 15.000 kronor och den är din. Garaterat ligga.
Tjöp min BMW 520i. 129 hk, går som sattan. Har fett basslådda och man får fett mykket bruddar när man svänger för bi lokala Sybilla. 15.000 kronor och den är din. Garaterat ligga.
Du SKA köpa en Hyosung Karion RT 125
Fetaste hojen som finns
han kanske borde börja med en mindre effektstark cykel med tanke på att det är hans första?
Tjenna
Jag kan rekomendera Yamaha RD 125 lc (med ypvs) eftersom den är billig och väldigt rapp trots sin ålder och det finns även mycket reservdelar till dem!
(Jag rekomenderar den inte bara för att jag säljer en sådan utan för jag har kört en i 2 år), dock är ju inte de gammla hojarna så superhålbara men de fungerar.
Min körkort gick väl på cirka 3 500kr, gjorde det mesta hemma så det går och komma undan rättså billigt.
Väldigt rapp? En 125a är ju inte rapp någonstans
Titta på motogp 125orna så ska du se
Och den hade du tänkt lira på gatan? Glhf
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |