vilken tycker ni är bäst?

ludwig-92

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2008
Hoj
Honda CBR 125 07
hej jag har fastnatt för två stycken hojar de är båda cagiva den ena är cagiva planet och den andra cagiva freccia c12.

ni kan skriva om ni har erfarenhet av någon av dom

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
freccia ser ju ut som en stor lego klump... båda är bra hojar men planeten är mycket snyggare i mitt tycke

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
hornet 600
nej inte de minsta;)

Är du inte i akut behov av pengar är det nog bättre att sitta på den till våren och slänga upp den på blocket då, istället för att sänka priset ytterligare nu. Blocket och mc-marknaden i övrigt går ju otroligt segt dessa tider...

Har ute min med men har bara fått "kalla-dem-vad-du-vill-mail" med förfrågningar om hur fort den går, vad körkortet kostar etc. Man blir trött och hoppas på bättre tur till våren :tummenupp

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Är du inte i akut behov av pengar är det nog bättre att sitta på den till våren och slänga upp den på blocket då, istället för att sänka priset ytterligare nu. Blocket och mc-marknaden i övrigt går ju otroligt segt dessa tider...

Har ute min med men har bara fått "kalla-dem-vad-du-vill-mail" med förfrågningar om hur fort den går, vad körkortet kostar etc. Man blir trött och hoppas på bättre tur till våren :tummenupp

åh fan jag är inte ensam om att tänka så alltså?:näsblod

precis vad jag tänkte göra. den får la ligga under vintern oxå men jag tänker inte sänka priset mkt. 125-marknaden är som det är och det är svårt att hitta rätt köpare som det är, nu när det är höst och mindre sug på all begagnatmarknad så gör det inte direkt saken bättre.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha