Det är så att jag körde en NSR i ett halvår och det var hur kul
som helst att smiska asfalt. Men nu så har jag köpt en offroad
vilket jag inte ångrar en sekund (okay, några fler pållar skulle inte
skada) och nu saknar jag kurv-maskinen, men om jag skulle köpa
mej en sådan igen så kommer jag att sakna offroaden och
samma problem är där igen
Och saken blir ju inte bättre av att jag inte har råd med 2st hojar
Syftet med att köpa en offroad var att jag skulle få det enklare
att köpa hoj tills det att jag fyller 18, men nu blev det bara svårare istället.
Nog med mina problem. Alla ska vi förmodligen lämna 125 klassen
och jag är lite nyfiken på vad 125 folket har för planer på vilken
första "stora" hoj som ska köpas när man tar det initiativet?
Själv funderar jag på en Suzuki GS500E eller en Yamaha XT600.
//En trött CayLe
som helst att smiska asfalt. Men nu så har jag köpt en offroad
vilket jag inte ångrar en sekund (okay, några fler pållar skulle inte
skada) och nu saknar jag kurv-maskinen, men om jag skulle köpa
mej en sådan igen så kommer jag att sakna offroaden och
samma problem är där igen
Och saken blir ju inte bättre av att jag inte har råd med 2st hojar
Syftet med att köpa en offroad var att jag skulle få det enklare
att köpa hoj tills det att jag fyller 18, men nu blev det bara svårare istället.
Nog med mina problem. Alla ska vi förmodligen lämna 125 klassen
och jag är lite nyfiken på vad 125 folket har för planer på vilken
första "stora" hoj som ska köpas när man tar det initiativet?
Själv funderar jag på en Suzuki GS500E eller en Yamaha XT600.
//En trött CayLe
Last edited: