Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Har förlorat mitt gamla autocad efter en datorkrasch. Funderar på att skaffa ett nytt autocad men funderar över om jag borde byta till nåt annat?
Min filosofi har varit att jag byter från autocad den dagen någon kund/arbetsgivare faktiskt önskar det och har ännu så länge sluppit lära mig nåt nytt program.
Allting har ju utvecklats genom åren så lite frågor.
1.) Vilka program använder ni? Och använder ni dessa för att de är bäst eller för att det var vad ni en gång började med? Eller för att arbetsgivaren kräver det?
2.) Vilket/vilka program är bäst? Gärna med rangordning och/eller motivering.
3.) Vilka klarar fem-beräkningar och hur bra blir resultatet?
4.) Vilka program önskar era företag/kunder att ni använder?
All input är bra så känn er inte tvingade att svara på alla frågorna och det kan ju även vara bra om ni hobbyritar eller ritar på en mer seriös nivå.
Min filosofi har varit att jag byter från autocad den dagen någon kund/arbetsgivare faktiskt önskar det och har ännu så länge sluppit lära mig nåt nytt program.
Allting har ju utvecklats genom åren så lite frågor.
1.) Vilka program använder ni? Och använder ni dessa för att de är bäst eller för att det var vad ni en gång började med? Eller för att arbetsgivaren kräver det?
2.) Vilket/vilka program är bäst? Gärna med rangordning och/eller motivering.
3.) Vilka klarar fem-beräkningar och hur bra blir resultatet?
4.) Vilka program önskar era företag/kunder att ni använder?
All input är bra så känn er inte tvingade att svara på alla frågorna och det kan ju även vara bra om ni hobbyritar eller ritar på en mer seriös nivå.